Gå til innhold

Ikke VAKSINERT!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En egent tråd er startet med de som er vaksinert...

Vil gjerne starte en med oss som ikke er vaksinert og bestemt seg for nei for å se hvor mange vi er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Eg er ikkje vaksinert og kjem ikkje til å vaksinera meg heller!! Vil ikkje utsetta barnet mitt for ei vaksine ingen veit bivirkningane til.Sammanheng mellom kvikksølv og auteisme er ingen som snakker om....+ at eg tykkjer det er litt rart at dei anbefaler gravide til å vaksinera seg men vil ikkje vaksinera barn under 6 månader.....

Eg håpar at alle føder friske barn! Lykke til alle mødre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier nei. Så gutten min for første gang på ultralyd i dag, og det er noe av det vakreste jeg har sett. Så liten og totalt avhengig av meg. Alle de valg jeg tar, utsettes barnet mitt for. Så klart håper jeg at dette er det riktige valget, men jeg følger bare magefølelsen min! Er ellers ekstremt nøye med håndhygiene og unngår tette forsamlinger.

 

Håper uansett at alle tar det rette valget for seg selv, det magefølelsen deres sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke vaksinere meg:)

Di vet jo ikke om den kan skade barnet eller ikke, så den sjansen tar jeg ikke.. Får bare kryssa fingra å håpe man holder seg frisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...