1baby,og 1 spire Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Da er jeg endelig kommet over på 2 trimester, og over til den fineste delen av svangerskapet, slik jeg husker det fra sist. Har ei datter på 19 måneder fra før av og venter nå våres andre barn 14 Mai. Gleder oss veldig til to ganske tette.Var veldig aktiv bruker sist svangerskap og er her en del nå også. Håper vi får en kjempe fin tid sammen. Koselig vis noen vil fortelle litt om seg selv, så jeg kan bli litt bedre kjent med dere.
MammaMø med to små Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Så koselig,og velkommen til "oss" Jeg er veldig aktiv bruker av forumet da jeg syns det er ålreit å dele erfaringer og gleder ++ med hverandre siden dette er min første:) jeg er i dag 17+0 på vei og har UL førstkommende mandag:) gleder oss veldig! Vil veldig gjerne vite kjønnet:) har hørt hjertelyden og alt virker som om det står bra til inni magen:) ellers har jeg tatt vaksina mot svineinfluensaen og føler meg fin i formen:) det var litt om meg, håper du vil trives her inne sammen me oss:) lykke til:)
MammaMø med to små Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 glemte å fortelle at jeg er 22år og samboer:) min samboer har mest sannsynlig fårr svineinfluensaen så han har emigrert til sine foreldre noen dager for å unngå at jeg blir smittet:) Bor forresten i Drammen:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Heisann og velkommen :) Jeg er snart 29 år, vore sammen med en mann på 35 år i 13 år og gift i 6 av dem.. Har en jente født jan-00, gutt født mai-03 og jente født mars-06. Er nå 21+5 og har termin på kvinnedagen 2010 Jeg bor rett nord for Bergen, og i vår så flyttet vi inn i en nybygget Villa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå