Gå til innhold

Idiotiske barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte joggesko til min sønn for de i barnehagen sa han trengte å ha sko( han kan ikke gå enda.) De spurte da etter vannstøvler pga regn, noe som er helt greit.

Etter en stund spurte de om vi kunne kjøpe noen sko som var litt varmere, vi kjøpte da noen varme babystøvletter i skinn og ull etter barnehagens ønske pluss noen dynesokker som kan brukes på de som ikke kan gå enda.

Det gikk 14 dagers tid og vi fikk da spm. om vi kunne kjøpe noen skikkelige goretex sko til vinteren, noe vi også gjorde. Vi kjøpte også noen varme cherroxer som de kunne bruke nå som det begynner å bli så vått og kaldt ute.

Idag satt han lille ute med dem uten noe på beina og de spurte om vi kunne kjøpe varme sokker (noe han har, som de har rotet vekk i barnehagen) for skoene han hadde var for store!!!

Vi begynner å bli lei av å kjøpe kjøpe kjøpe og attpåtil kommer de med dårlige unnskyldninger for å ikke ha på sko!!

Den ansvarlige barnehageansatten som har med dette ,er desverre svært hissig og premenstruell så hva ville dere gjort?

Sint idag kjenner jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde ikke at bhg ansatte kunne kreve hva slags sko en skulle kjøpe.

de kan så klart spørre etter mer klær osv. etter årstidene.

ta det opp med ped, leder evt styrer.

Skrevet

Ikke ta det opp når du selv er sint ihvertfall, det er lite konstruktivt.

Hvis dere har gjort jobben med å merke sokkene som forsvant, ville jeg nevnt dette. Dere har kanskje flere par varme ullsokker?

Ville ikke laget for mye oppstuss om dette. Hvis barnet ditt ikke kan gå er han antakelig ikke ett år gammel ennå. Og da er det dumt å starte en krangel, ettersom han skal gå i barnehagen i 5 år til..

Lykke til, tell til 10 og ikke kjøp inn noe mer sko, dere har mer enn nok!

Skrevet

jeg jobber selv i barnehage og vil si at dett er kjøpepress på det høyeste!hvorfor i all verden skal de ha så mye forskjellig å velge mellom når han ikke går tenker jeg.det viktigste er at han har et eller annet på føttene som gjør at når han sitter i ro så er han varm. jeg vet at cherrox og støvler faller lett av barn som ikke går, så en knytesko av et eller annet slaget er det beste for han som ikke går,en som er litt høy i skaftet som beskytter foten hans mot vind og vær. om de vil at han skal ha på ullsokker (ulvang etc) så er de noe som heter trysilsokken på eurokjøp om du har sjansen til å kjøpe disse, en tredjedel av prisen av ulvangsokker.

nei si til de at selvsagt vil du at sønnen din skal ha det best mulig i barnehagen men de får klare seg med det du allerede har kjøpt!

lykke til!

Skrevet

Hadde blitt utrolig hissig selv og sagt at hvis han trengte sokker måtte de finne de han hadde i barnehagen eller erstatte dem, og gitt klar beskjed om at innkjøpte sko skal brukes uansett. Utrolig for meg at barnehagen bare kan "bestille" at foreldrene skal kjøpe så mye utstyr til barna, så ofte, hva med dem som ikke er gjort av penger?! Ville også nevnt det for styreren i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...