Gå til innhold

hva hadde du sagt om mannen din sa dette til deg ??? les ( litt morro)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du være så snill å bruke skjorten min litt ( strech) jeg vil den skal bli litt større.

gullkorn fra min manns munn

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tror jeg hadde dasket etter han med skjorta.. :P

Skrevet

Nei, da hadde jeg begynt å lure. Min mann er omtrent tre ganger størrelsen på høygravide meg :)

Skrevet

var nok ikke vondt ment, han sa det med en ganske så alvorlig å uskyldig mine. synes det var fantastisk søtt jeg da. men jeg kasta riktignok skjorta på han ja. men synes alikevel dette var noe ev det mest sjarmerende han noen gang har gjort.

Skrevet

Om det var noe av det mest sjarmerende han noen gang har gjort tror jeg ikke jeg har lyst til å vite hva han ellers pleier gjøre/si...

Skrevet

hehem joda...hadde det vært stygt ment, så hadde jeg blitt sinna. men han elsker meg å at jeg er litt større enn han. så det er det ingen tvil om.

nei dette var bare søtt

Skrevet

Haha, komisk:)

Mannen min sier masse rare ting hele tida, og hvis jeg absolutt hadde villet det kunne jeg ha tolka det i værste mening, men det gjør jeg sjeldent.

Han sa noe til meg en gang når jeg var meget hormonell, da blei jeg sint, men nå ler jeg av det:)

Jeg hadde kjøpt med en trench coat og følte meg ganske så fjong faktisk, så sier han: kom min lille spion så går vi på tur!

Jeg klikka for jeg ville ikke se ut som en spion eller en detektiv, jeg ville se ut som ei smart dame jeg, hehe!!

Skrevet

Hehehe....var litt morsom da :)

Skrevet

Min mann sa til meg i en heftig diskusjon en gang (hadde ikke lappen den gangen)

Kan du ikke ta neste buss til helvete, jeg knakk sammen i latter krampe, da blei han jo ikke så veldig sur hehehe

men vi har ledd masse av dette siden, er vært sammen i 10 år nå.

den kommer fram av og til enda, (har lappen nå)

Skrevet

Hehe

Beste kompliment fra mannen min må vel være en gang vi var unge og fulle på fest og han kommer kravlende til meg: Åh... Jeg prata me ei dame som var så fin! Ho va MYYYYE finere enn deg!!!

WTF?!

Skrevet

den var jo egentlig bare stygg da, men den om spionen var drit søt. hehe

hi

Skrevet

ehe... søtt da:D

gutter er gutter..

Skrevet

Så mye bra :o) Tråden skulle nesten het gullkorn fra mannemunn ;o)

Hadde høytlesning for samboeren min nå og vi lo godt av historiene her.

Men han som sa at hu andre var mye finere enn dama, den var stygg.

Skrevet

herig! =)

Skrevet

Det er en gammel Disney stripe, fra sent 30-tall eller tidlig 40-tall hvor Klaus sier til Klara "Du kan kanskje bli eldre men stort styggere kan du ikke bli" etter at Klara hadde klagd over at hun skal bli gammel og stygg en gang. Hun dasket til ham. Så klart det han egentlig mente var at hun bestandig kommer til å være like vakker. Det kom bare litt feil ut.

Tror uttalelsen "kan du være så snill å bruke skjorten min litt ( strech) jeg vil den skal bli litt større" går under samme kategori.

Skrevet

Eit par klassikare frå mannen min:

"Eg kan se drøvelen din!" (ein av dei første gongane vi hadde oss :D og då eg begynte å le kom han med at "Vi kan godt sette oss og diskutere politikk viss du heller vil det")

"Du har jo elefanthud bak!" (riktignok snakka han om hælen min som var veldig ruglete etter masse vannblemmer, men han har ikkje fått glemme den setninga likevel)

Skrevet

Du har sånne hull i rompa, er det det de kaller appelsinhud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...