LadyLuck & Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 syns det er snakk om grining ang den serien her hver dag jeg.. glad jeg har sluttet å følge med på den...
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 jada, jeg gjorde det ja... Gråter alltid av den salmen da, uansett hvor den synges
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 jepp, gråt idag og gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå