M@msen Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Er det forskjellig fra flyselskap? VI har fått tur av mamma og pappa i mai, og siden vi prøver å bli gravide nå så kan jo faktisk spiren sitte nå(håpe, håpe) og da er jeg jo gravid i 7 mnd når vi skal reise!! Men vil dette skape noe problemer med flyselskap(reiser m ving)!!! Takker for svar:)
It's all about me Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 De fleste flyselskapene har en grense på en mnd før termin, så det burde ikke bli noe problem.
M@msen Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Det er bra:) Får høre litt rundt når jeg blir gravid:) Takk for svaret:)
mamman til to gutter Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Det varierer veldig hvilke grenser de forskjellige reiseselskapene har. Innenlands og på korte utenlandsreiser, så er det stort sett at man uansett ikke får være med de siste 2ukene av svangerskapet og fra 4uker før termin, så kan man reise med legeerklæring (som kan være vanskelig å få noen leger til å skrive). På lengre reiser så kan grensen være mye tidligere, så jeg ville ringt Ving og sjekket med dem hva som gjelder på den strekningen dere skal fly. Jeg har hørt om noen som nesten ikke kom seg hjem fra "syden" fordi grensen for å fly med det selskapet var uke 30 uten at de hadde sjekket godt nok.
M@msen Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Hmmm ja jeg har hørt at det er litt forskjellige på ulike selskap...får undersøke litt om dette:) Skal til kreta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå