Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Han tørrhoster (det har han gjort i mange dager). Og nå har han vondt i kroppen. Litt varm, har ikke målt tempen. Men sier at det ikke er svineinfluensa fordi han ikke har vondt i hodet eller halsen, og at han ikke føler seg så veldig syk. Jeg mener han bør holde seg inne, og helst på eget rom for ikke å smitte oss. Han sier jeg er hysterisk og at det ikke er svininfluensa han har. Hva tror dere? Vurderer å ta med meg barna og bo hos foreldrene mine.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Mannen din er kjempelur. Han er med på å bidra til at de i risikogruppene dør. Jeg hadde FLYTTET til foreldrene mine. Jævla egoist er han.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Om han i det heletatt gidder og har lyst til å fly rundt ute så tviler jeg ærlig talt på at han svineinfluensa. Vi er jo trossalt midt i forkjølelsessesongen nå.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Ja i disse influensadager er dette veldig egoistisk. Alle som blir syke skal holde seg hjemme i 7 dager. Han burde skjerpe seg. Tenk om han faktisk har svin på skogen (høhø) Og smitter noen som virkelig ikke burde bli smittet... Of of..
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Det høres ikke ut som om mannen din har svineinfluensa, da hadde han ikke orket å dratt noe sted. Den "varianten" som gikk tidligere i år var mildere enn den som nå har spredd seg i stort omfang, og hadde han hatt svineinfluensa hadde han merket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå