Gå til innhold

Mannen er syk, men nekter å holde seg inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tørrhoster (det har han gjort i mange dager). Og nå har han vondt i kroppen. Litt varm, har ikke målt tempen. Men sier at det ikke er svineinfluensa fordi han ikke har vondt i hodet eller halsen, og at han ikke føler seg så veldig syk.

Jeg mener han bør holde seg inne, og helst på eget rom for ikke å smitte oss. Han sier jeg er hysterisk og at det ikke er svininfluensa han har.

Hva tror dere? Vurderer å ta med meg barna og bo hos foreldrene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din er kjempelur. Han er med på å bidra til at de i risikogruppene dør. Jeg hadde FLYTTET til foreldrene mine. Jævla egoist er han.

Skrevet

Hysteri! Alt er ikke grisesyken!

Skrevet

Om han i det heletatt gidder og har lyst til å fly rundt ute så tviler jeg ærlig talt på at han svineinfluensa. Vi er jo trossalt midt i forkjølelsessesongen nå.

Skrevet

Ja i disse influensadager er dette veldig egoistisk. Alle som blir syke skal holde seg hjemme i 7 dager.

Han burde skjerpe seg. Tenk om han faktisk har svin på skogen (høhø) Og smitter noen som virkelig ikke burde bli smittet...

Of of..

Skrevet

Det høres ikke ut som om mannen din har svineinfluensa, da hadde han ikke orket å dratt noe sted.

Den "varianten" som gikk tidligere i år var mildere enn den som nå har spredd seg i stort omfang, og hadde han hatt svineinfluensa hadde han merket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...