Gå til innhold

Hvor mange kalorier er det i en pannekake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gå ned litt i vekt, og spiste tre pannekaker med litt sukker på til middag. Noen anelse om hvor mange kalorier jeg fikk i meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel ann på oppskriften og mengden sukker du hadde på

Skrevet

Nei, jeg aner ikke eksagt hvor mange kalorier det er i pannekaker med sukker på, men jeg kan forsikre deg om at det er mange, veldig mange, og man trenger ikke være hjernekirurg for å forstå at det er fryktelig mange kalorier i den type mat. Skal du slanke deg så styr unna den type mat. Spis mye grønnsaker, salater, magert kjøtt og fisk, kutt ned på brød, poteter og paste i mengde.

Skrevet

tror ikke pannekaker er det lureste å spise når du skal ned i vekt!:)

Men jeg har ingen anelse på hvor mange kalorier en pannekake inneholder

Skrevet

80 gram pannekake er 136 kcal. Spørs jo hvor store du spiste, også må du jo plusse på sukkeret.

'Så ikke det sunneste ...

Skrevet

Jeg spurte ikke om slanketips, damer. Jeg har allerede gått ned 22 kilo, og skal bare ned 3 til, så er jeg i mål. Gjort det helt på egenhånd. Ikke Grete Roede eller pulverkurer. Er ingen hjernekirurg, men svært godt utdannet, og vet det ikke er det sunneste. Men heldigvis trenger jeg ikke bare å spise det sunneste: jeg ser dette nemlig som en livsstil, og da må man kunne spise annet enn det som noen refererer til som sunt. Jeg spiser både pasta, ris og brød. Funker for meg, og ungene får ha et gjennomsnittlig, godt kosthold. Vet hvordan jeg regner kalorier og kunne gått funnet det ut gjennom oppskriften, veid sukkeret og slikt, men spurte bare i tilfelle noen visste sånn cirka, og det var det jo en som gjorde, så takk til deg:-). Ville bare slippe å finne frem kokeboka og regne sammen alt og dele på antall pannekaker. Sånn.

Men ellers takk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...