Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 i tønsberg/omegn her??? Har ei datter på 1år,nøtterøy. dagene kan bli litt kjedelig av og til, og hadde vært kos å bli kjent med nye mennesker, og å ha noe å finne på med!
3+1=<3 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 hei på deg! Bor i tønsberg og har en datter på 3 mnd syns også dagene kan bli laaange å kjedelige..
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 jo, etr mange her. jeg har jente på 3 mnd. men har to barselgjenger da...går ikke dere i barselgrupper?
3+1=<3 Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 er i barselgruppe med deg meg & de to små vampyrer..Stine og Frøya her Kjente deg igjen på bildene!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Ha ha, tenkte det var deg da jeg så når du var født;) he he:) Jeg tror jeg så deg da jeg var ute og gikk i dag. Men hadde så dårlig tid (mye å gjøre selv om jeg sitter her... ehhhh) at jeg bare hasta forbi...
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 og nå¨så jeg at det lå et helt galleri av min gravidmage ute her ja.. ha ha:)
3+1=<3 Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 hehe..mest fristende å sitte foran pcn enn å gjøre noe fornuftig driver dere med flytting nå?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, vi flytter på fredag og lørdag. Så burde pakke, kaste, rydde osv.. Men skulle skrevet en oppgave også. Og den skal skrives på dataen (selvfølgelig) og da er løpet kjørt gitt. Men å konsentrere seg er ikke lett. Og på dagtid krever Ronja sitt også. Tenkte jeg skulle høre om noen ville traske litt i morgen selv om det er "feil" torsdag. Være med en liten tur? Skal spørre Hanna også.
3+1=<3 Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Mye styr når man skal flytte,men fint å få kvittet seg med altmuligrart man klarer å ta vare på! ja,det hadde vært koselig det. Møtes 12 på biblioteket eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, jeg prøver å gi bort mest mulig på finn.no og så masse til fretex da. Blitt en del allerede. Ja, 12 er bra. Da spør jeg Hanna også. Bør jeg kanskje spørre de to siriene også?
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2009 ja her var det noen nei går ikke i noen barsel gruppe.... det bestemte jeg meg for, da min datter sov 3 timer i DØGNET som nyfødt, og jeg var bare hjemme og prøvde å ikke ta livet av meg selv. hehe..... bokstavelig talt!! men nå har jeg ei blid jente som elskeeeer barn og å være ute og gjøre ting! derfor tenkte jeg kanskje det var noen her! kjeedelig å gå tur osv alene.....!
3+1=<3 Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Flink du er som ikke bare kaster Ja,kan jo kanskje spørre de..mulig dem har lyst å være med. Og babybenz og lille nima, bare og møte opp du også
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Men babybenz, det er hyggelig med gruppe uansett vet du:) Både snøhvit her og jeg har kolikkunger. Og vi har vel nesten gått på veggen av frustrasjon begge to, tror jeg. Det gjorde hvertfall jeg da det stod på som verst. Men nå er de mye roligere igjen da:) heldigvis.
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 28. oktober 2009 vel, hu hadde kolikk OG masse smerter pga skjevt nakkeledd.... så da var man ikke mye ute av huset! den dag i dag,sovner hu aldri i vogn eller no sted..blæ... men barselgrupper er jo på en måte noe man får.."tildelt", etter alder jeg er så heldig at jeg fikk ha hun hjemme et år til,derfor man må prøve å komme seg ut littegrann.... så herlig, at dere har bittesmå babyer..hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg spurte alle fra barselgruppa jeg, og så kommer du og jeg og kanskje babybenz. Så får vi se hvor mange vi blir:) Merker hvertfall jeg trenger avkobling fra pakke-styret. Gruer meg til de nettfrie ukene nå snart... hvordan skal jeg overleve uten internett?!
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 28. oktober 2009 ser nå at dere snakker om å gå en tur..hehe. gikk litt fort i svingene her!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #18 Skrevet 28. oktober 2009 Vår gruppe er aldersspredt den da... Men men:) Vi ble tildelt etter hvor vi bodde:) Bra at dattera di er i bedre form nå hvertfall da:)
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 28. oktober 2009 huff jeg kan ikke imorgen før etter 2 jeg skal på ultralyd og diverse... det er så fantastisk typisk!!
♠️SparEss♠️ Skrevet 28. oktober 2009 #20 Skrevet 28. oktober 2009 Hei hei. Jeg bor i Tønsberg og har en datter på 10 mnd. Hjemme alene med henne nesten hver eneste dag og ikke kontakt med noen andre om dagen.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. oktober 2009 #21 Skrevet 28. oktober 2009 Du kan jo sende oss pm så kan du få mail eller telefon og se om det passer en annen gang? Og det er sikkert hjemmeværende mødre med barn som er eldre her også. Kanskje noen ser denne tråden:)
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #22 Skrevet 28. oktober 2009 jeg sender dere en pm med nr jeg, så kan man jo ta det derfra alderen er jo ikke så viktig hei x-mas, hvor i tbg bor du? jeg bor på nøtterøy jeg ...
♠️SparEss♠️ Skrevet 28. oktober 2009 #23 Skrevet 28. oktober 2009 Hei du. Jeg bor litt utenfor selve byen da. På Husvik.
Miss Dynamite Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 28. oktober 2009 jaja men det er jo ikke langt da. blir nesten samme avstand fra deg til byen,som meg til byen ser du har ikke profil, så får ikke sendt deg pm. vampyr:sendt deg pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå