lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Til jenta mi på (nesten) 2 har jeg tenkt litt på bærbar dvd-spiller som vi kan ha festet på hodestøtten i bilen. Tenker den er veldig grei å ha med når vi skal på lengre bilreiser. Ellers er jeg ganske blank... Klær får hun i massevis av alle andre, og det får hun ellers av oss, så det velger jeg å ikke gi til jul. Kanskje en stor og gøyal leke? hmm.. Hva skal dere kjøpe til deres små?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 vesla mi skal få lekekjøkken hun Eldste på 4 år skal få nintendo ds.
Slæsh84 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Jenta mi på snart 18mnd skal få Hello Kitty bagvogn av oss. (Dukke har hun..) Av si tante,onkel og søskenbarn skal hun få IKEA sitt lekekjøkken:) Ellers "ønsker hun seg" ting til dette lekekjøkkenet,å til dukkevogna..
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for svar :-) Har snoka litt rundt på nettet og har komt fram til at jeg skal kjøpe en fischer price laptop til henne! Og et fischer price kassaapparat. Det tror jeg hun vil like :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå