Gå til innhold

hva heter det?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på sånn åpning mellom 2 rom, som ikke er en dør åpning, men sånn bue åpning eller noe slikt?

Tenker vi skal ha slik åpning mellom kjøkken og stue, har vært dør der før, men nå har vi tatt bort døra, og utvidet åpningen litt.

Tenkte jeg skulle søke på det, men da må jeg jo vite hva det heter... om det har noe navn da.

Må vise samboern hva jeg mener, er derfor jeg må søke på det liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter ikke det åpen løsning? hmm nå ble jeg usikker her.

Vi hadde sånn bue åpning i stua/gangen i huset hvor vi bodde før, skal se om jeg finner et bilde av det.

Skrevet

portal heter det. ikke så rart da at jeg ikke fant noe når jeg søkte på dør åpning, åpen løsning, bue åpning ol

Skrevet

Først trodde jeg du etterlignet den reklamen som går på radioen nå om dagen.. Om han så skal ha alt mulig, men ikke vet hva noe heter. Men de har det på Clas Olsen.. hihi!!

Men skjønte jo etterhvert at det ikke var det, og har aldri tenkt over at det du snakker om har et eget ord. Portal har jeg aldri hørt før tror jeg.

Hvorfor vil dere ha det mellom stue og kjøkken, om jeg tør spørre? Vil dere ta bort dør som er der?

Skrevet

Jeg synes sånn bueåpning er kjempefint :) Vi hadde det mellom stua og gangen i huset hvor vi bodde, har lagt bilder av det på profilen min. Vet ikke om dere får sett dem jeg?...

Skrevet

Vi har pussa opp kjøkkenet, så vil vi liksom ha alt nytt. Har egentlig ikke vært noe dør der etter at vi kjøpte huset, bare en åpning på størrelse med en dør. 90 cm ca.

Jeg tror nemlig det blir fint med en slik portal. har aldri hørt ordet jeg heller, men har vært på byggern og fått brosjyrer på det.

Skrevet

Lene mor, var og så på profilen din, Men det var ikke akkurat slik bue åpning jeg tenkte på, om du vil se hva jeg tenker på gå inn på http://www.treport.no/ gå så inn på portaler. der ser du.

Fine unger du har forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...