annabe36 Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har fått skikkelig vondt i et bryst, det er ømt å ta på, og selv den minste bevegelse gjør vondt. Har ikke fått feber men føler meg ikke bra. Har ikke fått ordentlig melk enda, men litt råmelk lekker av og til. Er det mulig at det er en begynnende betennelse? Har forsøkt veldig varmt vann i dusjen, det lindrer men ble ikke særlig bedre etterpå. Er i uke 30. Forsøkte å få ut litt melk, men har ikke sjans, alt for vondt å røre. Tips,noen?
vi blir 4 :o) Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har hatt noe liknende.. svært øm, varm og rød rundt brystvorten.. Kjempevondt å klemme på brystet, og jeg fikk ikke ut noe råmelk.. Kjente at brystet var hardt, og ikke mykt som det pleier. Ingen feber. Fant ut at jeg måtte slutte å gå med BH med spiler, og da gikk det over etter et par dager. Ta deg en varm dusj, og masser brystet, forsiktig og forsøk å klemme ut litt råmelk.. det hjalp iallfall på meg.. Jordmor sa det ikke var sjelden, ettersom brystene jobber mye nå med å klaregjøre seg.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå