rosa og en blå Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 e litt usikker på merke, fikk nå en pakkepris fra HTH. vi skal bestlle kjøkke med dei.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Mener du da kjøleskap + komfyr + vifte + oppvaskmaskin? Isåfall er det en helt grei pris..........
1881 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Kommer jo helt ant på hva slags merke det, er mener nå jeg da! Er det f.eks Siemens, Whirpool så vl jeg si prisen er meget grei. Er det noe billig merke så vil jeg ikke si det er direkte billig!
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Så i en reklameavis her, trur det var elkjøp er ikke sikker, som reklamerte med kjøleskap,innbyggingsovn,platetopp og oppvaskmaskin til 16999...det var et kjent merke.
rosa og en blå Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 siemens ja fant det ut no. det er innebygd kjøleskap innebygd oppvaskmaskin platetopp og innebygd komfyr ??
Lillebror og stoerebror Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Vi betalte 24 000 bare for kaffemaskinen så ja det syntes jeg virker veldig rimelig, hvis det er rimelig du er ute etter.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 24.000kr for en kaffemaskin????? Dere må være over middels glad i kaffe ;o) hehe
rosa og en blå Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2009 ja rmelig, uten at det skal være "nille" produkt. eg vil kjøpe denne pakken, mens sambo syns den er dyr.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Vil du ikke sjekke litt mer hva du får? Selvrensende ovn eller ikke, funksjoner og programmer på oppvaskmaskinen etc.? Da vi bestilte kjøkken, kikket jeg i kataloger og spurte rundt om hva som er best. Har for eksempel dårlig erfaring med dårlig oppvaskmaskin, så vi betaler nesten like mye for oppvaskmaskin som hele pakken deres koster.... Men så er jeg ikke så nøye på stekeovn, f.eks. Om det er billig eller ikke kommer jo helt an på produktet, men synes ikke det høres dyrt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå