Gå til innhold

Er 26 000 kr en grei pris for full pakke hvitevarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

e litt usikker på merke, fikk nå en pakkepris fra HTH. vi skal bestlle kjøkke med dei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du da kjøleskap + komfyr + vifte + oppvaskmaskin?

Isåfall er det en helt grei pris..........

Skrevet

Kommer jo helt ant på hva slags merke det, er mener nå jeg da! Er det f.eks Siemens, Whirpool så vl jeg si prisen er meget grei. Er det noe billig merke så vil jeg ikke si det er direkte billig!

Skrevet

Så i en reklameavis her, trur det var elkjøp er ikke sikker, som reklamerte med kjøleskap,innbyggingsovn,platetopp og oppvaskmaskin til 16999...det var et kjent merke.

Skrevet

siemens ja :) fant det ut no. det er

innebygd kjøleskap

innebygd oppvaskmaskin

platetopp og

innebygd komfyr :) ??

Skrevet

Vi betalte 24 000 bare for kaffemaskinen så ja det syntes jeg virker veldig rimelig, hvis det er rimelig du er ute etter.

Skrevet

24.000kr for en kaffemaskin????? Dere må være over middels glad i kaffe ;o) hehe

Skrevet

ja rmelig, uten at det skal være "nille" produkt.

eg vil kjøpe denne pakken, mens sambo syns den er dyr.

Skrevet

Vil du ikke sjekke litt mer hva du får? Selvrensende ovn eller ikke, funksjoner og programmer på oppvaskmaskinen etc.?

Da vi bestilte kjøkken, kikket jeg i kataloger og spurte rundt om hva som er best. Har for eksempel dårlig erfaring med dårlig oppvaskmaskin, så vi betaler nesten like mye for oppvaskmaskin som hele pakken deres koster.... Men så er jeg ikke så nøye på stekeovn, f.eks.

Om det er billig eller ikke kommer jo helt an på produktet, men synes ikke det høres dyrt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...