Mor di! Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 En kjempepen en, som kan brukes ved festlige andledninger, jul, nyttår osv... Trur jeg fant svaret selv; jeg kjøper den på fredag! =) (Selv om økonomien er litt stram denne mnd...)
thea - M har gull i gulping Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Såklart kunne jeg det.Men den skulle ha vært drit kul da! Og selvfølgelig måtte jeg hatt penger til den:)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Om jeg hadde hatt det romslig, og kunne unna meg den så kanskje.... Men ikke om økonomien var stram... Er litt i tvil faktisk, det er mye penger, det dyreste plagget jeg har eid er vel ei jakke til 1500kr og den hadde jeg i 5 år...hehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Nei det tviler jeg veldig sterkt på at jeg hadde gjort selv om jeg hadde hatt råd til det.
Hikken Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Niks ) Men jeg hadde sikkert drømt om den i månedsvis og angret på at jeg ikke kjøpte den. Hae det bare ikke i meg å kjøpe dyre klær, det dyreste plagge jeg har er en jakke til 1000 kroner og den er i bruk for 4. åretpå rad nå ) Kjøp den du, ellers blir du liggende som meg og gråte deg i søvn over toppen du ikke kjøpte :-P
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke en topp, men en kjole eller et par sko.
Sjefsmegga Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis økonomien tilsa det der og da, ja selvsagt. Men ikke hvis jeg hadde stram økonomi, jeg er nok knallhard når det kommer til meg selv og prioritering av penger.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Nei vet du hva, det hadde aldri fallt meg inn hvis økonomien var litt stram. Hva hvis ungen f.eks helt plutselig blir syk å trenger medisin. Skal du droppe medisinen eller skall du leve på luft å vann resten av mnd? Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg kanskje vurdert det men da skulle det ha vært en spesiell anledning jeg kjøpte den topen til
Mor di! Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, selvfølgelig har vi penger som vi kan bruke om det er krise. Har alltid en buffer! Så det er jo alt etter hvor mye penger jeg vil spare denne mnd. Trenger klær til barnedåp, jul, nyttår og julebord =)
erteposen + 4 Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Ikke om det var en motetopp som bare holder en sesong.
2nj♥ Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Men gidder du å bruke samme topp til alle de anledningene da? -Hadde ikke jeg gjort, for da er det vel endel samme folk man er sammen med, og da er det jo kjekkere å ha litt variasjon i antrekkene.... Men å bruke 1300,- på en festtopp.....nja, om den var skikkelig kul og jeg hadde litt ekstra penger, men tviler på at jeg hadde gjort det.
Mor di! Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. oktober 2009 nei, de eneste er vel kanskje jul og barnedåp, men tipper jeg kommer til å ta på meg finkjolen i barnedåpen =)
Ranveig R Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Nei, det hadde eg ikkje gjort. Trur ikkje eg (uansett økonomi) hadde gjort det. Men så har eg aldri bada i pengar, så 100% sikker kan eg ikkje vere, men eg kan i alle fall ikkje forestille meg at eg hadde komt til å gjere det.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. oktober 2009 #18 Skrevet 29. oktober 2009 Nei aldri i verden. Kjøper ikke ett plagg som koster mer enn 500 kr. Da finner jeg heller meg noe som er like fint og billigere.
Brillefint - Jadda! Skrevet 29. oktober 2009 #19 Skrevet 29. oktober 2009 Nei. Jeg kan bruke mye penger på jeans og sko, men ikke på festtopper.
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #20 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, og i hvertfall ikke om økonomien er stram! Selv med romslig økonomi tror jeg ikke jeg hadde klart å bruke så mye penger på kun en topp. Gode sko, en jakke el ja, men en topp? Nei.
Norwegian by injection Skrevet 29. oktober 2009 #21 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, kunne brukt mer også, he he! Løp og kjøpt ;-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #23 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, det hadde jeg aldri gjort. Ser ikke noen grunn til at en topp skal koste så masse, uansett hvor fin den er... Og tror du virkelig du kommer til å bruke den til så mange forskjellige anledninger? Det hadde nok ikke jeg gjort iallefall..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 29. oktober 2009 #24 Skrevet 29. oktober 2009 Ikke sånn som vi lever idag nei, men om jeg hadde hatt dobbel lønn, såklart Men den burde ha vært veldig fin da
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #25 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, aldri i verden...bare et av eksemplene på vestens sløseri.... Tragisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå