Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Han mener at hvis jeg føder den dagen han har eksamen kommer han til å dra å ta den selvom jeg føder..Jeg syntes dette er litt ego av han..Hva syntes dere? og kan man få perm pga fødsel ??også vil jeg gjerne at han skla være hos meg de 3 første dagene på hotellet(våres føste barn)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Eksamen er viktig for videre studier mot et yrke og en god jobb. Ville helt klart bedt ham/latt ham ta eksamen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Kan han ikke få perm fra skolen?Fødsel er jo også veeeldig vikstig og hadde vært trist hvis han gikk glipp av det..!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Max uflaks om dette skulle skje på akkurat samme dag, da, men det fornuftigste er nok at han tar eksamen. Jeg tror ikke jeg hadde klart å konsentrere meg om en eksamen hvis barnet mitt holdt på å komme til verden, men min mann hadde nok fint klart det.. Det går nok helt fint skal du se.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Vet ikke om han får perm. Men for deres fremtid og økonomi så er vel en eksamen mer viktig?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Dersom det var oss det gjaldt så hadde han fått tatt konten i stedet for dersom det var mulig! (er jo ikke alle studier som har åpne konter...). Men som så mange menn så er han sikkert en av de som får prioriteringene i orden i det han står midt oppi det! Lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Skal vel mye til om det treffer akkurat datoen da du skal føde. Hvis det skulle klaffe så dumt får han ta eksamen til sommern. Skulle jo bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg forstår at du gjerne vil ha ham hos deg de tre første dagene etter fødselen, men hvordan i all verden skal han greie å konsentrere seg om eksamenslesingen da. Synes du burde alliere deg med noen i slekten eller en venn som kan være der sammen med deg. Det samme gjelder for fødselen hvis far velger å ikke bli med. Og du skal ha maks uflaks hvis mannen din sin eksamensdag og din fødsel krasjer.
Anne-B. Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Det kommer an på hva slags økonomisk situasjon dere er i. Om dere har dårlig råd og han har stipend og lån, så får han ikke godskrevet lån som stipend om han ikke tar eksamen. Men dere har snakket med lånekassen og skolestedet angående dette, går jeg ut fra?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 jeg tviler sterkt på at han klarer å konsentrere seg noe serlig bra om eksamen om du ligger å føder akkurat da altså
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 En får godskrevet det dersom en tar opp igjen eksamen også :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Hvis du skulle finne på å føde dagen han har eksamen, kan ikke han ringe å prøve å utsette den og ta den opp igjen? Det skal gå an? Evt han ringer lenge før og prøve å ordne det sånn at han kan ta den en an dag dersom det skulle krasje med fødsel. Hvis det er helt umulig og han må vente til sommeren med å ta den, syns jeg han bør få ta den den dagen, men skjønner ikke hvordan han skal klare å konsentrere seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå