ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Selv har jeg umenneskelig lyst på tavlekritt, det hadde jeg sist svangerskap også. Kar kjøpt meg kalk( kalsium, magnesium kapsler) men har fortsall like lysk å knaske tavlekritt Jeg har også lyst å slikke på murvegger og får vann i munnen av kjeller lukt Noen andre med diller de vil dele?
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Hehe.. Så morsomt. Jeg synes det lukter vilt godt av disel og bensin. Står å snifer når jeg fyller. Hehehe.. Og kaffelukt! Men jeg drikker ikke det engeng! Men ellers har jeg veldig dilla på salater og frukt:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Her i gården går det med haugevis med isbiter!!! Har hatt dilla på det i alle svangerskapene faktisk, og kun det..... Deilig knask knask knask
Mortsin Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Vet ikke om det er en dille, men etter at klementinene kom klarer jeg ikke å la være å spise det:)
Vildemamma Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg går også av hengslene når jeg kjenner kjellerlukt! Vi har kjellerlukt i oppgangen der jeg bor, så du finner meg rekende i trappa mens jeg sniffer som en gal. Er også veldig vanskelig å IKKE spise tannkrem når jeg pusser tennene....men holder meg til havregrøt og atter havregrøt. Ikke verste dilla man kan ha, det:)
Ann Helen Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har fått helt dilla på sjokomelk (den vanlige som heter sjokomelk) og skive med leverpostei og agurk:-) Og så har jeg helt antidilla på bensinlukt, så når jeg fyller bensin på bilen, må jeg snu meg vekk så jeg ikke dåner..!! Victor baby, kan ikke du komme og fylle bensin for meg??? :-P :-D
Nikki 75 Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Pass på å ikke spise for mye kalsium, det står i alle fall på mine tabletter at man ikke bør ha mer enn 1500 mg om dagen. Jeg har ikke hatt noen diller etter 14. uke - var helt vill etter grapefrukt de tre første månedene, og mistet smaken på godteri. Dessverre er jeg tibake til gamle matvaner nå.
Anja83 Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Hahaha, må le av de som får lyst på ting som man egentlig ikke kan spise. Så innmari upraktisk a gitt! Hihi.. Jeg har også veldig dilla på sjokolademelk, men jeg vil ha den jeg blander selv og det må være Nesquick. Sikkert ikke den sunneste dillaen å ha, men jammen smaker det godt!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 ha ha... nesquick her å.. til frokost, lunch, middag og kvelds:) det er veldig ofte jeg drikker så mye om morgenen at jeg ikke får i meg mat.. for er jo ganske så mett etter ett par-tre glass med sjokolademelk... huff... det kan jo ikke være bra, men jeg MÅ ha!
FrkBomst&Frø Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Vet ikke om det er noe spesiell dilla, men melk er godt! Blir litt panikkslagen om jeg ikke har en pakke eller to med melk stående i kjøleskapet. Jeg mistet også godterlysten i 1.tri, og kunne drikke vann med lime i til den store gullmedalje. Men nå er jeg også tilbake, desverre, til gamle vaner, og gomler godterier til fredagens gullrekke på nrk...
LittleBee Skrevet 30. oktober 2009 #11 Skrevet 30. oktober 2009 Har såå lyst på appelsinjus hele tiden! Og så klarer jeg ikke lukta av snus.. Usj..
Gjest Skrevet 30. oktober 2009 #12 Skrevet 30. oktober 2009 Har heldigvis ikke diller som det TS beskriver ... Eneste jeg spiser mye av er frosne jordbær
Ann Helen Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 hehe, det er så tidi å lese om alle dillaene!:-D
Prish Skrevet 31. oktober 2009 #14 Skrevet 31. oktober 2009 Bodlukt, garasjelukt og kjellerlukt! Herreguuud, jeg får aldri nok av disse luktene. Må innse nå at sjokolade er noe jeg MÅ ha imotsentning til før da sjokolade bare var noe jeg hadde lyst på. Jeg brekker meg av lukten av grillet kylling. Må holde pusten når jeg går forbi ferskvaredisken i matbutikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå