nurseelisa Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Hei! Jeg er ganske fersk her inne... Vi hadde egentlig bestmt oss for å begynne prøvingen i september-09, men pga. svineinfluensa bestemte vi oss for å utsette prøvingen til etter at jeg hadde tatt vaksinen. Fikk vaksinen nå på mandag, så nå begynner jeg å glede meg til å sette i gang... Men så er det bare et problem, i denne måneden hadde vi ubeskyttet sex på 6. syklusdag... (pga. et øyeblikks svakhet, og tanke om at jeg ikke orket å vente på denne vaksinen). Jeg har 27. dagers syklus, veldig regelmessig... Så muligheten for å bli gravid, burde jo være minimal. Vi har ihvertfall hatt ubeskyttet sex før 6. syklusdag, og ikke blitt gravid flere ganger tideligere:) Vaksinen ble tatt på syklusdag 13.... Så nå er jeg livredd for at jeg kan ha blitt gravid denne ene gangen... Har ingen symptomer på graviditet, men jeg kjenner ømhet i begge eggstokker, ikke stikninger, men vagt ubehag:( og dette kan jo være et symtom har jeg lest... Men jeg har jo vært gravid to ganger før, og har aldri kjent dette før... Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg skriver at jeg ikke håper jeg er gravid denne måneden, det er jo så mange her som håper så inderlig på å bli gravid, og jeg har jo planlagt og gledet meg til å bli gravid så lenge! Men det er jo denne hersens influensaen og vaksinen, som ødelegger alt for oss håpefulle, prøvetiden skulle jo egentlig bare vært kos... Huffameg:( Hvor tidlig kan jeg begynne å teste??
synnis vil ha bebis Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har de samme bekymringene som deg. Tok vaksina i går, og vi er prøvere. IKM på lørdag. Føler det er viktig å ta vaksina pga jobb. Vanskelig å vite når det er "mest riktig" å ta vaksina. Får bare håpe at det ikke har innvirkning på evt graviditet, kan ikke bekymre seg for mye heller. Lykke til
nurseelisa Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Så godt at vi er flere:-) Utrolig greit å ha noen å dele slike bekymringer med, det er jo ikke slikt man prater med hvem som helst om heller... Har dere prøvd lenge?? :-)
synnis vil ha bebis Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Startet prøving i vår. Fulltreffer med en gang, men endte desverre med SA i uke 12 i juni... Ikke hatt treff etter dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå