Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 En liten nydelig prins;-) Nå var dem helt sikkre å;-) Terminen ble 25mars og alt var bare bra med prinsen,nå er det bare å grubble på navn;-) Deilig og jeg er snart halveis.... 19+1 i dag.Lykke til alle.
HMB Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer!!! Det var vel stort med ultralyd tenker jeg, hærlig! Ja,nå er det bare å kjøpe inn masse blåe gutteklær Jeg skal på ultralyd 24 november, er så spent! skal vente med å handle inn babyting og ikke minst klær til etter ultralyden og vi vet kjønn... Håper du har og får et fint svangerskap
LivK har født Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Så deilig! Havnet du mellom det som var sagt tidligere, og det du trodde først? Har fulgt litt med deg - ikke greit å være så usikker mtp termin! Jeg har ganske sikker termin den 26. mars - men skal på ordinær ul neste uke, og er spent på om den blir flyttet noe. Er også kjempespent på kjønnet - har en jente og en gutt fra før. (Føler litt på at det ligger en liten prinsesse og koser seg inni her ) Lykke til videre!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for svar;-) Her blir det nå 3prinsen;-)Ja det ble som JEG regnet ut og trudde presis på datoen faktisk.Hyggelig at noen følger med,vi følger hverandre vi da(den beste overaskelsen),det er kos.Lykke til videre.
Spire nr.2 <3 Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Gratulerer!!Så festlig,vi har samme termin,og jeg også har en gutt i magen Masse lykke til med navnevalg og kos deg med gutteklær-shopping
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, vi blir sannelig bare flere og flere med samme termin... Jeg er blitt satt tilbake to uker, og har også termin 25.mars. Så koselig,da!!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for hyggelige svar;-) Her blir det forøverig 3prinsen og det er koselig. Jeg tar gjerne i mot navn forslag på O og enkelt navn.... Begge de to andre gutta har navn på O... Oskar og Olai ønsker meg noe som passer med dem ,men det er ikke lett gitt,godt vi har god tid til å finne det hehe...
småen og smulan Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Gratulerer med 3. prinsen i magen:o) Kanskje han får hete Oliver da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå