Gå til innhold

jeg kommer til å bli husløs!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

må flytte før 1 desember ,så har ca en mnd på meg...må flytte pga økonomien...etter jeg heiv ut eksen, så klarer jeg ikek bo her alene. trodde alt skulle ordne seg, og fant fort en leilighet...men da jeg begynte å slappe av, så viste det seg at husvertene der bare surret, så ble ikke den leiligheten alikevel...en mnd senere fant jeg en annen. skulle flytte der, men da endte det med noe annet tull...nå sitter jeg her da...31 uker på vei , en sønn på 3, og ingen sted å bo etter november!!hva i all verden gjør jeg nå!!!??? søkt om komunal bolig, mne di hadde ikke noe ledig, vært på allslags mulige visninger, men en kan jo ikke bo hvor som helst heller med to små barn!!off blir så frustrert...full migrene hver dag nå pga alt dette stresset. og i denne tiden jeg egenlig skulle ha slappet av

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du familie eller venner du kan bo til hvis det ikke løser seg? Ellers kan du faktisk sette inn en god annonse der du skriver litt mer personlig. Bruke facebook, kontaktnettet ditt. Alltid noen som kjenner noen som kan hjelpe.

Lykke til. Har selv tatt inn en husløs venn ei periode for noen år sia etter han ble kasta ut av samboeren sin. Var utenkelig å gjøre noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...