Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var nettopp å handle. Ble dyttet til siden og presset inn i dørkarmen med magen først. Jeg klarte å komme meg fort vekk.Kan det være farlig?

Hvorfor må folk ha det så travelt?

Jeg kjente jeg ble litt kvalm etterpå, men det kan også skyldes at jeg er sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt føden eller JM, bare for å være sikker.... bedre å ringe 10ganger for mye enn 1 gang for lite... de er jo der for oss og kan gi gode svar. Så slipper du å lure/bekymre deg.

Lykke til:)

Skrevet

Ringte du føden? Alt ok med deg nå? :0)

En venn av sønnen min forsøkte å dra igjen bildøren men magen min kom i veien. Det var vondt det! Heldigvis gikk det bra.

Skrevet

Jeg ringte ikke føden.

Etter middagen forsvant kvalmen. Så kvalmen var et tegn på at jeg var sulten.

Jeg sovnet etter middagen og sov en god time. Når jeg våknet, merket jeg ingenting.

Har kjent liv i kveld. Han har en tendens til å være litt roligere i perioder og slik har han vært i dag også.

Kan være jeg ringer jordmoren i morgen, bare for å snakke litt med henne.

Men jeg føler meg rolig og ikke bekymret.

Skrevet

Vært innom jordmoren i dag. Hun lyttet til hjertelyden og alt hørtes normalt ut. Jeg forklarte hva som hadde skjedd og hun mente skulle litt mer til.

Dersom jeg synes han var veldig rolig i dag, så kunne jeg ringe føden i ettermiddag/kveld. Jeg har kjent han flere ganger i dag, så jeg er ganske rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...