Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 og jeg bare leier huset. Har ringt huseier i hele dag! Det lukter dritt på badet her og har lyst til å ringe rørleggervakta! Men tør ikke før jeg har snakket med huseier! Eller skal jeg bare gjøre det og sende dem regninga? Eller trekke det fra neste husleie? Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Er det du som har tettet doen er det nok du som må betale. Har du hatt for mye papir på en gang eller annet i do?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 har den bare rent over en gang eller renner den hele tida?? Isåfall må du iallefall skru av vannkrana..... Huff det er ikke alltid bare bare å leie... jeg hadde nok ikke turt å ringe rørlegger vakta... de skal vel ha 1000-2000kr bare for å rykke ut når det er utenfor åpningstider og de bare har vakt... Du kjenner ikke en handyman da?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for svar. Nei har ikke puttet noe i doen som ikke skal være der;o) Dette har skjedd før fordi huset og rørene er gamle! Men fikk endelig tak i huseier og han sa at jeg kunne ringe en rørlegger:o) Men jeg ringte han som jeg har brukt før som da har slått av telefonen! Nå gleder jeg meg til å flytte inn i ny leilighet....når enn det blir da,o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå