Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har idag fått veldig vondt i halsen/ hodet og vondt i kroppen, lurer på om det går også vanlig influensa nå? Min søster var dårlig med det samme forrige uke men det gikk over etter to dager... Lurer på om jeg skal ta meg en sjekk hos legen for svineinfluensa eller?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Det går alltid vanlig influensa på denne tiden av året. Hadde det selv i forrige uke, men er bedre nå
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 hvordan vet vi det ikke er svineinfluensa da?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 jeg mener å ha hørt at det ikke går noen såkalt "vanlig" influensa nå... Har du influensasymptomer er det svineinfluensa...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Klart det går vanlig influensa nå. Broren min er syk, ikke svineifluensa, men vanlig influensa. Var å testet seg på mandag
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 hmm skal jeg gå å teste meg da? har kun vondt sår i halsen og litt i hodet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå