MathildeC Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 En slags pastasalat tenker du på? Bacon, avocado og tomat er godt til!
*smula* Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Brun kyllingfilet i stekepannen. Legg de i en ildfastform sammen med pinjekjerner og cherrytomater. Sett i ovnen 200grader 12 minutter. Kok fersk pasta. Ta ut kyllingfiletene, ha pasta i formen og bland i pesto. Del kyllingfiletene i skiver og legg de på toppen av retten, namnam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå