Gå til innhold

Dette med 'murring i ryggen'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser både her og i ymse bøker at mange kjenner en slags murring i ryggen de siste dagene før fødselen. Men hva menes egentlig med murring? Og hvor lenge før fødselen murrer det?

Har vært veldig øm i korsryggen og hofteleddne de siste dagene, støl og sliten på en måte, og nå slo det meg plutselig at det kan tenkes det er det folk mener med murring?

Håper det ikke er et tegn på at ungen kommer helt enda for jeg er bare i uke 34 (eller kanskje en uke eller to mer, litt uening i terminen men uansett er det fortsatt litt vel tidlig synes jeg....)

Har ikke hatt mer kynnere enn vanlig, annet enn at de har blitt gradvis kraftigere og hyppigere de siste ukene, men det er vel vanlig de siste par månedene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Murring menes vel med mens lignende smerter? Jeg har mye slik murring i ryggen nå, å det har jeg hatt et par ukers tid! Tror man igrunn kan ha det frem til fødsel :-) Begynte med det likt som deg, ca uke 34. Er nå i uke 36 i morgen å har fortsatt murringer men ikke noen andre tegn på fødsel! Har også kynnere men de er ikke vonde.. Så tror vi kan ta det med ro med at det ikke skjer noe helt enda :-D

Skrevet

Håper det :)

Greit at jeg begynner å bli litt utolmodig, men direkte travelt har jeg det jo ikke, dessuten er det slett ikke klart for at hun kommer enda, har jo en masse som må gjøres først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...