YoMomma Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Har prøvd. Huden ble bedre helt i begynnelsen, men etterhvert begynte huden å tørke ut, og da ble det bare verre igjen..
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 oj, det hørtes ikke bra ut nei =/ har tendenser til tørr hud allerede jeg, så det tar jeg ikke sjangsen på.. tips til andre bra hudpleie serier for fet/litt tørr hud som faktisk virker...? =)
YoMomma Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Mary Kay Timewise-serien:-) Exuviance har også funket nokså bra for meg, men jeg foretrekker faktisk Mary Kay.. Å, ja - og nattpudderet (RareMinerals et-eller annet) til Bare Escentuals har funket mirakuløst bra på kviser som allerede har poppet opp.. Det er svindyrt, så jeg bruker det ikke hver kveld, men jeg har det alltid i beredskap.. Kjøper det på strawberrynet.com, der er det ikke såå dyrt. Omtrent samme pris som det vanlige dagpudderet er hos norske hudpleiere.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 takk for mange fine tips =) hvor kjøper du mary kay da? noen nettbutikker man kan få kjøpt serien på?
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 fant ut av det selv jeg =) de hadde faktisk konsulent her oppe i trøndelag også..jippi =)
YoMomma Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Håper det fungerer for deg! Folk reagerer jo forskjellig på ulike produkter, men dette er ihvertfall det jeg har hatt best erfaringer med.. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå