IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har ikke skjedd noe inne på bim treff sia så jeg spør her jeg. Det står at det skal være i dag halv 8 på katti? Blir det noe av eller??? Gidder liksom ikke stikke alene til byn og sitte der forgjeves alene.
jannemor72 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jada, vi prøvde å møtes i går vi. Problemet var bare at Katti hadde stengt pga oppussing. Vi endte opp på Tobias isteden. Og vi var bare to stk. Satser på bedre oppmøte neste gang. Vi prøver Cactus om 14 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå