av og til anonym Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 så begynner jeg å bli rimelig lei av folk som er så syyykelig positive, alltid! hehe alt er så vidunderlig, fantastisk, fabulos osv i den duren der.. jessukai. det går jo ikke ann å la seg irritere av noe slikt! eller gjør det det? hva tenker dere da? når noen alltid er så vanvittig positive uansett hva. ikke moderat, men helt i heiane vidunderlig fantastisk happy. hehe.. er tydeligvis blitt en trend å bruke slike ord har jeg merka. var ingen "unge" som brukte de ordene før. ja, glemte jo. så er alt så vakkert. oooo guri hvor vakkert alt er.. jiiiis!! bare for å nevne det så ligger det pms i bakgrunnen her og regjerer sterkt i dag
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Joda, det går så fint ann...også er det veldig deilig å skylde på pms eller som jeg gjør, skylder på alle hormonene jeg har som gravid:o) Da kan vi være så gretne vi bare vil mot akkuart det som passer oss..) også er det fint å ha ett som dette, for å komme ut med gørra )
Luthien1 Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Litt redd for at jeg veldig ofte er ett av disse menneskene som irriterer deg litt.... ;o) Hvis det er noe trøst, så er det ikke meningen!
av og til anonym Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 hahaha er vel heller jeg som er problemet da hehe er vel bare misunnelig på dere som er så positive hele tiden
Luthien1 Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Ingen er positive HELE tiden, men da gjemmer vi oss, så du ser oss ikke så godt når vi er negative... hihi Ha en FANTASTISK kveld da! Hehehe
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 godt det ikke er bare meg som kan irritere meg over uvanlige ting! i går da jeg var på butikken å handla så kom han ene meget relgiøse gubben her i bygda turende inn i butikken med skjorta kneppet opp i toppen så bryst kassa var synlig :-o USJ! i tillegg har han en rufsete hockey sveis som skriker: KLIPP MEG NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ var rett før jeg reiv han i nakken å begynnte å klippe! ja, her er det graviditetshormoner ute å går! må legge til at denne mannen er i midten av 50årene å langt i fra noen sexy modell!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har en veninne som aldri har vært i et kjedelig familieselskap, bursdagsselskap, forspill osv i sitt liv. Alt har uten unntak vært fantastisk og sååååå kjekt og koselig i 17 år. Alle mennesker er såååååå kjekke og fabelaktige og jeg spyr spyr spyr fordi vi vet hva som skjuler seg under overflaten. MIn erfaring er at jo mer de fronter jo mer har de å skjule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå