Tingenes Herre Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 ....og CB+ viste en svak strek! Nå er det bare å håpe på at den streken blir tydeligere for hver dag som går....tør ikke juble før tr ikke kommer. Orker ikke bli skuffet :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Oioioi!! DET er lovende!! Jeg testet negativt i går, også 7 dager för IKM med billigstrimmel... Men har litt fölelse at jeg KAN være gravid... Uff, jeg burde jo ikke si det, for kommer til å bli jæ... skuffa... Rart hvordan ting snur seg-for et par dager siden la jeg inn et innlegg om at jeg ikke hadde go`fölelsen, men nå har jeg den littegrann... Har ingen klare tegn altså, så er meget mulig TR kommer også. Lykke til med videre testing :-)
Tingenes Herre Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg vet, det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid, det neste ler jeg av meg selv og tenker at det er helt umulig! JEG -gravid, liksom. DET kan jo ikke skje. Men jeg håper, håper, håper. Stirrer cben helt i stykker her jeg sitter....
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Får si gratulerer da =D lykke til disse dagene!
paper Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 er det en tynn,tynn sånn systrek liksom,eller er den like berd so den vannrette-bare tynnere????? Lurer-for jeg sitter med en cb-ultratynn,men blå loddrett strek...ingen sympt.og rundt 5 dgr til ikm...klem
Tingenes Herre Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2009 Nei den er bred, like bred som den vannrette streken, men ikke like tydelig. Kan se den ganske lett allikevel. Ingen tvil om at der en strek der, liksom. Skal ta en ny test imorgen, tenkte jeg, evt lørdag. Har ganske mange symptomer. Ømme pupper, halsbrann og svake murringer nederst i magen. Har vært gravid en gang tidligere, og da var det på samme måten før ikm. TVI TVI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå