The Bad Gal Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har hatt mi noen år, og det er noen småflekker her og der, mest etter sikkel fra bikkja, de får jeg ikke bort med bare vann. Spurte på renseriet her vi bor, og hun sa at "jada, du kan levere den inn her, jeg putter den i vaskemaskinen, da blir den ren." Så da er konklusjonen at DER skal jeg ihvertfall ikke levere inn jakka, for den skal ikke vaskes! Står både på hjemmesida til c.g og inni jakka at den ikke skal vaskes, bare tørr-renses... Noe som har fått den renset? ble det bra? Kjipt å ødelegge ei såpass dyr jakke, da kan den heller ha de små flekkene.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 renset min og i mine øyne er den ødelagt. fyllet, altså dunet har blitt så tynt så jakken er ikke lenger pen i passformen, blitt mye tynnere og mer slaskete. egentlig kjempekjedelig iom at jeg brukte den masse før:(
The Bad Gal Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Ånei, så kjedelig da:-( Prøvde du å klage, eller er det på egen risk man leverer inn? Kanskje de vasket din i maskinen, uten at du vet det? Hun dama jeg snakka med sa at det hadde hun gjort før, så det gikk heeeelt fint...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 har ikke orket å klage nei, merket det ikke sånn ordenlig før det hadde gått en stund. renset den på våren. drøy den så lenge du kan i hvertfall. lykke til:)
The Bad Gal Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, dersom dem ikke kan garantere at det blir bra så får det heller være. Skal kjøpe en ny i år eller neste år uansett, ønsker meg en annen modell og farge, er litt lei den jeg har, har hatt den i 5 år nå. Kjekt å ha et par å bytte på:-) Tusen takk for svar ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå