Klar for nr 2 Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har dere prøvd en bilstol dere ikke fikk plass til i V50'en? Vurderer Besafe IZI Combi Isofix eller Britax Multitec. Eller andre om dere har å anbefale? Må være muligheten å ha den bakovervendt.
*Smiley* Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Hei vi har volvo V 40.Litt mindre stasjonsvogn. Vi har acta graco cosmic comfort.Er kjempefornøyde! Den går å ha bakovervendt;)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Har ikke v50, men vet det er en liten stv siden vi har sett på den tidligere... Men for å si det sånn, du får ikke plass til besafe izi combi iallefall, da blir det traaaangt... Britax mulit-tech kan gå ja, det hadde vi i vectraèn som også er liten stv. Men acta graco cosmic comfort tru eg passe fint... Men anbefaler deg å ta med bilen og prøve di forskjellige setene i bilen ) Lykke til...
Salat Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har et isofix sete, husker ikke hvilket.... Har det bak passasjersetet. Går fint, men jeg får ikke strekt ut bena mine helt, er 173 cm høy. Menmen, sikkerheten først.
Klar for nr 2 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Vi får ta bilen med på prøving en dag da!
LilleMann & meg. Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har også v40, lille mann sitter i besafe izi combi bakovervendt, bak pasaskjer setet. Har ikke god plass til beina, men det går og sitte forran han. Vi fikk ikke plass til multi teck i vår bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå