Gå til innhold

Flere som kjenner massssse liv hver eneste dag allerede? (21 uker)


Gjest

Anbefalte innlegg

Trodde ikke det var vanlig med så mye liv såpass tidlig, men kan være jeg husker fullstendig feil - eller at jeg bare ikke kjente så mye liv så tidlig forrige gang.. :)

 

Nå er det iallfall massevis av bevegelse i magen min, hver eneste dag. Første gang jeg kjente bevegelser var for ca 3 uker siden, og jeg har siden da kjent liv hver bidige dag, og maaange ganger pr dag!

 

Herlig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs og kjenner stort sett en bevegelse annenhver time... elsker de små sparkene :-)

 

er 22+3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 21 uker på vei, og har kjent liv en stund nå. For en uke siden fikk også samboeren min kjenne den sterke jenta vår. Det viser seg at mye av bevegelsene er hikke, når det er vedvarende en liten stund.

Deilig og litt beroligende å kjenne at det er masse som skjer der, hver kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer på innlegget ditt! Det eneste som ikke er så behagelig er når han sparker mot urinblæra, noe jeg tror han liker veldig godt, for nå han først har startet med det så føles det ut som om beina går som trommestikker og jeg må løpe på do:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at den hersens morkaka ligger på fremsiden, så hadde det nok vært hakket mer aktivt... har kjent liv lenge nå (2. gangs), og kjenner noe hver dag, men i større og mindre grad. I øyeblikket jeg skriver dette sparker han som svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 uker idag,og kjenner også liv vær dag, flere ganger om dagen.. men kjenner selvfølgelig best om jeg sitter/ligger rolig.. Barnefar kan også kjenner han, det kunne han fra førsten.. har kjent liv i ca. 3 uker jeg også... Det er veldig deilig, men samt. kjenner jeg at jeg blir litt bekymret på en måte,om det er en dag jeg ikke kjenner noe særlig på dagen... Men ellers er alt topp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...