Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Sitte nå her fortsatt med magen min da.. Men nå begynner jeg å se lyset i enden av tunnelen. Kom inn til jordmor kl 09.30, målte BT og sjekket urinen - alt helt ok. Så var det ctg registrering - den var ikke helt fin. SÅ ble kaldt inn til legen. En kjempe koselig lege, han tok ul for å sjekke fostervann - dette også helt fint. Brukte litt tid, for han hadde to legestudenter med seg som han forklarte ting til. Så spurte han om han skulle sjekke modenheten. Så da var det av med buksa, og han tok noen fingre opp i det helligste. Ganske moden, men fortsatt en del umoden. Fikk 2 fingre opp, noe som sier ca 3 cm åpning - tok hinneløsning. Etter dette gikk vi ned i kiosken, kjøpte oss kaffe og en bolle. Så opp igjen på ny ctg registrering. Også denne var ikke helt fin. Så ny venting på legen. Inn igjen til han, og fikk beskjed om at ettersom ctg var som den var så ville han sette meg i gang. Turen gikk nå til føden.. Inn på et rom på føden, ny ctg registrering. Dette var normal. Legen kommer inn, og vil ikke gjøre noe idag allikevel. MEN skal nå inn igjen i mårra, hvis ikke noe starter før den tid. Og da blir jeg satt i gang. Så innen denne uka/helga er omme har vi nok knøttet ute av magen tenker jeg..
blond Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Da blir det iallfall oktoberbarn på deg. Krysser fingre for at spontan fødsel i natt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Håper fødselen starter av seg i selv slik at du slipper å bli satt i gang =) For å se det på den lyse siden så går i alle fall tiden når det er så masse frem og tilbake he he =) Masse lykke til =) =)
Lene~mor til tre Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Håper fødselen starter av seg selv da og at du slipper å bli satt igang. Lykke til uansett
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Lykke til, Fru Hotten Tott )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Lykke til!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå