Lea Laus Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har Avent sin, veldig fornøyd med den. Kjøpte den på Clas Ohlson til en 500 lapp tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 tusen takk den skal vi kjøpe! den billigste jeg fant var en til 999 kr, å så mye penger betaler jeg ikke for en babycall
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Nå skal ikke jeg være tverkete, men visste du at den eneste babycallen som ikke avgir stråling kontinuerlig er supernova sin? alle andre på det norske markedet avgir stråling hele tiden mens de står på. De er jo selvsagt dyre da, men tenkte bare eg skulle informere.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 hvilken skade kan stråling gjøre? dette er ikke en spydig kommentar, men et spørsmål fordi jeg er nyskjerrig. de kan jo ikke være skadelig, da hadde de ikke blit godkjent ...eller?
lille og lille spire Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjøpte en på netthandelen,no. Betalte rundt 200 inkl frakt. Er kjempe fornøyd med den. Heter TOPCOM er enkel i bruk. Bruker den når minsten ligger i 2 etg. og jeg er i 1 etg eller i hagen- garagsje - henter post. Men jeg har ikke pravd noen mer fancy - dyrere typer heller. Min reagerer bare knøttet beveger seeg i sengen, fnyser eller sparker i dynen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 du gjør jo selv som du vil og det er opp til hver enkelt hva de prioriterer. Stråling er jo ikke heldig. det forskes jo kontinuerlig på f.eks stråling fra mobiltelefoner og sammenhengen med hjernesvulst o.l. sier ikke at ungen får kreft av en babycall, men de ligger jo nært inntil hodene deres i ganske mange timer hver dag og da er det jo opptil hver enkelt hva de "prioriterer" Google litt rundt dette med stråling du så ser du vel hva du konkluderer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå