Røver Nov 09 + ?? Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 fikk tlf fra samboeren, lurte på omdet var allright at han dro til Oslo for å hente en seng sammen med en kamerat. vi bor i fredrikstad, så det er ikke så fryktlig langt, men jeg hadde termin i går og er nervøs for at noe skal skje mens han er borte.. den kameraten har hjulpet oss masse, så vi skylder han noen tjenester, men det er bare så dust å spørre om det nå. samboeren min foreslo at jeg kunne være med, som om jeg har lyst til å sitte i bil med veer, om det skulle skje no. blir så irritert, kunne han ikke spurt noen andre? å hvorfor skjønner ikke det kålhue jeg er sammen med at det er helt på jordet. er jeg dere enige med meg eller er jeg urimelig nå?
spire<3<3 Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Hmm... Jeg venter barnet når som helst, og min samboer jobber i Oslo hver dag.. Bor i Moss og skal føde i Fredrikstad.. Tenker ikke noe spesielt over det, han kommer seg jo hjem når jeg ringer, eller eventuelt til sykehuset hvis jeg allerede er der :-) Går nok bra skal du se :-) Men at du ikke gidder å bli med å sitte i bilen - DET har jeg stor forståelse for!!!! :-)
_Løvemamma_ Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, tror kanskje menn har litt problem med å sette seg inn i det behovet vi kan få for at alt skal være klart til at babyen kan komme hvert øyeblikk. Har hatt en diskusjon med min kjære om et julebord han skal på rundt den tiden jeg har termin. Det skulle egentlig være på en øy utenfor byen her, og da sa jeg at det hørtes veldig skummelt ut, for enn om ungen kommer og fergen av en eller annen grunn ikke går (dårlig vær, maskin problemer osv.)? Så de ble enige om å ha julebordet i byen istede, og da går det jo greit. Nå går diskusjonen på hvor vidt det er greit at han drikker mer enn et par øl. Jeg vil nemlig ikke ha med meg en full mann på fødeavdelingen, og tror det kunne ført til store problemer i forholdet i ettertid om jeg må føde 'alene' fordi han på liv og død skulle drikke seg full. Men det er heldigvis noen uker til, og han bruker somregel å skjønne sånne ting om han bare får litt tid på seg.
abella Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Mannen min dagpendler enkelte dager i uka til England, og det er ca en uke til termin. Det synes jeg er helt uproblematisk. Dersom noe skulle skje ringer jeg bare og får han hjem med første fly. Regner med at det kommer til å ta noen timer allikevel ;-)
lille frø, mor til to Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Synes du skal snakke med mannen din å si det du føler. At du blir utrygg når han er blir borte lenge fra deg nå rundt termin. Det er ikke sikkert han skjønner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå