Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 er det noen som kan se evt forlovelse el l i nær fremtid på meg ? noen som nevnte det, så ble jeg litt nysgjerrig og lurer på om det er andre som kan se ? på forhånd tusen takk alle som vil lese :-) setter stor pris på om noen vil ... :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 datoen min er 05 08 77..., glemte den
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Heia. (får mer innfo hvis j hadde fått din kjæres dato,men tok en titt på deg lell) Føler du får en ring innen 1år har gått..Det er også noe spesilet med den ringen du får,enten en ring som har gått i arv,en ring som kommer til å bety ganske så mye for deg...Denne ringen kommer til å gå i arv til dine barn.... Ser masse spenndene ting på deg framover....Kos deg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 så snilt av deg :-) dato til sambo er 14.09.70, lyst til å se hva du får opp da når du har begges datoer ? men tusen takk :-) men så spennende å høre da, håpe det stemmer :-) lover å gi tilbakemelding :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 hva mener du med spennende ting forresten ? hehe, ble så nysgjerrig nå ....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 andre må gjerne se og hvis de har lyst :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå