Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Får helt angst jeg selv om vi ikke tilhører noen risikogruppe, ikke får vi vaksinert oss enda heller..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Samme her:( Er livredd jeg! Ingen av oss er i risikogruppen, men har totalt angst likevel. Tror faktisk vi hadde svineifluensa for et par mndr siden, men de ville ikke teste oss, så jeg aner jo ikke. I tillegg ligger jeg våken om nettene og tenker på mamma som har diabetes. Hun fikk vaksinen på mandag, og føler seg fortsatt helt fin. Er på jobb og alt går som vanlig, men likevel er jeg så redd for henne at jeg verken klarer å sove eller spise.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Uff, dette er skummelt, kvinnen som døde i går er kollega av min søster.....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Vet du hvilken risikogruppe hun tilhørte? Fryktelig leit at du mistet noen du kjente.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Det er så sinnsykt mye større sjanse for at både dere og foreldrene deres dør i en bilulykke! Ligger dere våkne om natten og tenker på det? Nei! Og selv om dere/de nå skulle få svineinfluensa er sjansen for å dø av det vanvittig lav, selv for de i risikogruppene.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Hun var veldig overvektig, er ikke jeg som kjenner henne men søsteren min som jobbet sammen med henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå