Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Datteren min på 1 år går i en barnehagen hvor de skal feire halloween på fredag. Vi har fått beskjed om å kle ut barna så stygt vi kan og at de skal gjøre det nifst i barnehagen. Dette synes jeg er en uting. Jeg synes ikke man skal legge opp til at barn på et år skal skremmes i barnehagen. Hun er jo alt for liten til å forstå hva dette dreier seg om. Jeg har ikke anledning til å ta meg fri fra jobb den dagen. Hva mener dere andre om at så små barn må tvinges til å delta på dette?
Gjest Tale30 Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er enig med deg. Syns at småbarnsavdelingene burde ha annet opplegg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Helt enig! Jenta vår på ett år ble veldig skremt da de hadde karneval i bhg i februar. Det var så mange unger som kom med sånne stygge scream-masker og liknende!! Sikkert etter halloween. Jeg synes sånn utkledning er en uting!!
Gjest Filifjonka Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Kle ut barna så stygt dere kan og de skal gjøre det nifst i barnehagen? Jeg er målløs... Jeg innbilte meg at barnehagen skulle være et trygt sted for barn, jeg. Spesielt på småbarnsavdeling. *rister på hodet* Her hadde jeg lagt inn sterke protester, gitt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Godt å høre at flere er enige med meg og at jeg ikke bare er veldig sær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå