Gå til innhold

Legen sa jeg må vaksinere meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg er litt skeptisk! :S Er i risikogruppen,og "alle" sier jo den er då BÆD denne vaksinen.

Legen anbefalte meg til og ta den,fikk time på tirsdag.

HJEEEEEEEEELP hehe. Får ikke bestemt meg for om jeg skal eller ei!

(sorry,vet det er 100 andre tråder om dette)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du er i risikogruppe synes jeg du skal ta den. Litt annerledes når det er snakk om små barn.

Skrevet

Jeg er også sååååå skeptisk.. Jeg er gravid i uke 36 nå og her begynner vaksineringen neste uke, altså når jeg er 37 uker på vei, og jeg er så i tvil om hva jeg skal gjøre.. Har diskutert med jormoren min, men hun ville ikke uttale seg, sa bare at jeg må ta valge helt på egenhånd.. Ble ikke noe bedre av det...

Skrevet

Uff,nei er jammen ikke lett. Får lyst og bare låse meg inne til influensa er laaaaaangt langt borte hehe.

Skrevet

Akkurat samme tanke som eg du da ser jeg, godt å vite at det ikke bare er meg!! :)

Skrevet

Kanskje vi bare skal gjøre det ;)

Det som er,det er at hvert år får jeg alltid kraftig bronkitt. Og av og til får jeg influensa. Og så tenker jeg at siden de sier at grunnen til man dør av svine.fluensa er pga man blir kvalt,og det vil jeg absolutt ikke!!

Føler jeg hadde dødd om jeg hadde fått den der influensaen jeg,men jeg tar alltid sorgene på forskudd hehe.

Litt sånn hysterisk ;)

UFF! blir forvirra jeg

Skrevet

Jeg har også fått tilbud om vaksine på fredag. Er selvsagt skeptisk jeg også. Men, sansynligheten er nok større å dø av svineinfluensa enn å få noen som helst plager av vaksinen. Bedre å leve med eventuelle plager enn å dø av influensa.

Er jo samme oppstyret rundt MMR-vaksinen...

Tenker også på de vaksiner vi i 20-30 årene fikk som babyer - tror ikke de var noe bedre.

Lykke til!

:)

Skrevet

Nei sant det. Har jo noen dager på meg for og bestemme meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...