Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 jeg hverken: strikker, hekler, leser bøker, leser avis, pusser opp, maler, lager middag hver dag, har superpedagogiske aktiviteter sammen med barnet mitt på 11 mnd. jeg sitter mye på dataen og oppdaterer meningsløse sider. jeg leser jo bøker og koser masse med barnet mitt, men likevel så føler jeg meg som en trillepike for henne. ingen andre mener det. jeg tenker jeg må ta meg sammen, men om jeg er så umoden så har jeg jo ikke interesse av det heller.. off.. dette er mer sånn innerste tanker jeg ellers ikke ønsker å dele med kjentsfolk.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Man har jo forskjellige interreser, og hva man gjør på fritiden har da ingenting med modenhet å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Nå vet jeg ikke alderen din da, men selv er jeg nærmere 40 og har alltid vært opptatt av nyheter og aviser. Men jeg har også venner på min alder som nesten aldri leser en avis og synes det er drepen å se nyheter på tv. Det kan jo rett og slett hende at man er forskjellig. At det ikke kommer med alderen....kanskje det bare aldri kommer. Selv driver jeg ikke med noen form for håndarbeid, det har jeg heller aldri gjort. Og pusse opp behøver jeg heldigvis ikke å gjøre på en stund. Men jeg lager middag, for jeg liker å lage mat. Så min konklusjon må jo bli at det er ikke sikkert det har med modenhet å gjøre, kanskje det kommer an på interessen..
_Løvemamma_ Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Så lenge datteren din får den oppmerksomhet og kjærlighet hun trenger, nok frisk luft og regelmessige måltid, så er det vl ingen grunn til at du skal begynne å gjøre ting du ikke egentlig ikke har noen interesse av å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 takk for fine svar regnet med å bli halshugget her hehe dette er faktisk bare 1 av få dager jeg faktisk sitter lenge sammenhengende i sofaen uten å gjøre noe som helst. vel. skriver søknader og cv da. så noe gjør jeg og ringer rundt på jobber. vi er ikke ute hver dag. 5 av 7 dager normalt. om det er dritvær og jeg er trøtt eller har veldig mye å gjøre. så blir vi inne hele dagen. HI (jeg tenkte å ikke skrive alderen for at dere ikke skulle dømme utifra den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå