Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 jeg har sett på den og synes den ser fin ut... særlig med det at man kan bygge på lengden med glidelås.. på den måten kan han jo bruke den lenge... han er ganske lang allerede.. Noen som har den eller har hatt den? Jeg tror eldre modeller het noe annet... eller... easy ett eller annet... Hva er deres erfaringer med den? Fornøyde?
Bunnies by night Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Har ikke prøvd easy-grow. Men har artländer maxiflex til min store gutt på 19mnd - fantastisk pose som jeg kan anbefale på det sterkeste! http://www.lilleprinsen.no/product/453936/Artl%E4nder_MAXIFLEX---g%E5sedun%2C-lammeskinn%2C-fleksibel!.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå