Gå til innhold

Til dere som har tatt vaksina!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått noen bivirkninger og i tilfelle ossen og hvor lenge etter injeksjonen.

Skal ta den i marra og syns det er greit å vite hva jeg kan ha i vente.

Ha en ellers fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har tatt den for noen timer siden, og har ikke merket annet enn at jeg var litt øm på stikkstedet like etterpå. Min kjære tok den i går, og han har vært øm i armen, men ellers ingenting. Har hørt om andre som har følt seg litt uvel i kroppen, hatt følelsen av å "brygge på noe".

Skrevet

Jeg tok den på fredag, og det eneste jeg merket var at jeg verkte i armen fredags kveld. Kunne ikke ligge på armen, men det gikk over i løpet av natta. Ellers bare øm i armen noen dager etterpå.

Skrevet

Tok den i går.

Veldig vondt i armen i går kveld. Kunne nesten ikke bevege den.

Bare øm i armen i dag.

Er sliten, men det trenger ikke å ha noe med vaksinen å gjøre;)

Ingenting alvorlig, iallefall :-D

Skrevet

Tok vaksina kl 10 idag. Merker ikke noe, kjente knapt det stakk! :) Er veldig glad jeg tok den så slipper jeg tenke mer på det, så lenge de sa det ikke er farlig for barnet i magen med vaksinen så tar jeg den gjerne tenkte jeg. Rakk akkurat få den siste dosa de hadde på legekontoret mitt.

Skrevet

Tok den for fire timer siden, og kjenner foreløpig kun at jeg er øm i stikkarmen. Bittelitt småuggen i kroppen, men så er jeg jo dønn forkjøla i tillegg ;-)

Skrevet

Tok den for litt over 2 døgn siden. Jeg har et stort, rødt, litt hardt merke på armen etter stikket, det gjør litt vondt, spesielt å ligge på armen. Igår var jeg litt slapp, var akkurat som om jeg skulle bli syk, men det er over idag.

Skrevet

tok den i går Øm i armn rett etter jeg tok den og litt hodepine.

I dag er jeg fortsatt øm , og føler jeg brygger på noe, værker litt i kroppen, kne lår, føler meg litt varm, men har ikke feber og er trøtt.

Håper det er over til i mårra eller fredag,

Skrevet

Jeg er litt øm på stikkstedet, men ikke noe å snakke om egentlig. Er også litt svimmel og småkvalm, men siden jeg er forkjølet antar jeg at det har mest med det å gjøre.

Skrevet

Hadde veldig vondt i armen i 2-3 dager, så mye bedre. Kjenner det enda, selv om det er nesten en uke siden.

Ble heldigvis ikke syk på noen annen måte.

Skrevet

Jeg tok vaksinen i går og har vært slapp og sløv siden. Snakket med legekontoret idag og de sa at det var en stor påkjenning for en gravid kropp å ta vaksinen. Har gått hjem fra jobb to dager på rad pga følelsen av å være svimmel og uvel... Fikk beskjed om å se d ann et par dager, så regnet de med at det gikk over. Er det kun meg som har blitt uvel?

Skrevet

Jeg tok den for to dager siden, har vært hoven, rød og øm rundt stikkstedet etterpå, blitt verre etterhvert... Men det går vel over snart.. Hadde også veldig vondt i magen (mest luft) i går ettermiddag, men det kunne jeg jo hatt uansett... Ellers er formen grei. Ei annen på jobben er blitt mer svimmel og uvel, så hun er hjemme i dag. (hun er ikke gravid)

Skrevet

Jeg tok vaksina på mandag, og har vært dårlig hver dag etter det. Men vet ikke helt om det er pga det eller graviditeten. Har vært sykemeldt pga mye kvalme og oppkast, så formen var jo ikke helt topp før jeg tok den. kan være det ble litt forverret etter jeg tok vaksina.....

Skrevet

Hei:)

Jeg tok vaksina igår, og etter noen timer ble jeg veldig øm rundt stikkestedet-noe som de fleste blir og er helt vanlig når man tar sprøyter:) Ellers så har jeg ikke klart å liggi på sida i natt, for er fortsatt ganske ømt å komme borti armen. Hehe:)

Men ikke noen bivirkninger på meg iallefall, så det er bra!:) Glad jeg tok vaksina assa!!

Skrevet

Hei

Jeg tok den for en time siden. Har ikke kjent noe ennå, og er nesten ikke øm på stikkstedet. Hun som satt vaksinen sa noen kunne få influensalignende symtomer dagen etter, men at dette ikke er farlig. Lykke til.

Skrevet

Oppdatering fra meg: Armen ble direkte smertefull utover natten slik at jeg ikke har fått sove, blir kvalm av å bruke armen fordi det gjør vondt. Har hodepine og føler meg sjaber. Tok to paracet som dempet det verste og gikk og la meg igjen. Er hjemme fra jobb i dag satser på at det er over til i morgen.

Ikke planlegg å bruke armen til noe viktig dagen etter vaksinering, sånn i tilfelle :D

Skrevet

Nå er det to døgn siden jeg tok vaksinen, og armen er bare blitt vondere... Har en stor, hard, rød kul på armen - og det gjør vondt å være såvidt borti.

Vet ikke om dette er normalt?

Skrevet

Er iallefall ganske likt som jeg har det. Og ei til jeg kjenner. Så da er det sannsynligvis normalt... :-)

Skrevet

Godt! Da satser vi på at det går over snart!

Skrevet

Tok den i går, hadde en grusom hodepine i går som forsvant etter 2 paracet. Hodepinen kom tilbake etter 5-6 timer, tok 2 nye paracet, å overlevde kvelden å natten fint =)

I dag har jeg en rød har kul på armen, som er veldig øm når jeg kommer borti den,men det er ikke verre enn svineinfluensa,det er jeg sikker på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...