Gå til innhold

Den store Gjøre-Meg-Klar-Til-Fødsel-dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på følelsen av at lillegutt melder sin ankomst snart...

I dag har jeg:

- Barbert "Hamsteren" og leggene så godt jeg kunne... (Mest for eget

velvære, men også for at jordmor ikke skal hekte seg fast nedi der!)

- Smurt hele kroppen med en forfriskende skrubbekrem (Det virket som

om babyen i magen satte pris på det - mye aktivitet!)

- Tatt en laaang og god dusj

- Nappet bryn

- Smurt meg inn med en god bodylotion

- Sminket meg

- Tatt på meg en nyvasket og behagelig kosedress

- Pakket ferdig sykehusbagen

Har riktignok 14 dager igjen til termin, så det kan hende at denne prosessen må gjentas... Hehe!

Uansett - Jeg anbefaler alle å sette av en time til seg selv på badet, for selv om jeg er utslitt av all "jobbingen", føler jeg meg virkelig fresh og opplagt!

Nå skal jeg nyte en kopp bringebærbladte (kanskje ikke "nyte", men ihvertfall drikke!)

Ha en strååålende dag, alle sammen:)

Hilsen en utålmodig og fødeklar frøken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes riktig så deilig ut :) Om jeg finner noe overskudd et sted tror jeg jeg skal prøve meg på det samme.

Bringebærblad-te smaker forøvrig helt greit med en god desj honning i. (Synes jeg, iallefall)

Skrevet

Da prøver jeg med litt honning i neste gang:)

Skrevet

haha "hamsteren". festlig=) håper det skjer noe da.

jeg hadde termin i går, her skjer det ingenting :(

Skrevet

Jeg har planlagt KS på fredag og har i dag hatt en "gjøre meg klar dag" som du kaller det. Jeg har barbert, skrubbet, tatt ansiktsmaske, hårmaske og farget/nappet øyenbryn. Jeg gjorde det fordi jeg vet at jeg ikke får tid til å gjøre slike ting når babyen kommer. Ikke i de første ukene iallefall :0)

Håper babyen er klar for å møte deg snart. Masse lykke til!!! :0)

Skrevet

Hah!!digget den der med hamsteren jeg og...

Men er det noe grunn til at folk går etter teen nå og ikke tar tablettene lengre...?De var jo ikke noe stress og få ned husker jeg...må begynne på dem snart nå så blir vel oppfrisket snart hvordan de smakte..Pleide og ta to tran tabletter og to bringebærkapsler hver dag...

Skrevet

Herregud-det var nesten litt psykt å lese innlegget her!

Jeg har gjort-søren meg-akkurat det samme i dag. Unntatt at dusjen ikke varte så lenge som din,kan jeg tenke meg! Vi har ikke mye varmtvann,så måtte passe meg for ikke å bruke for mye før typen skulle dusje. Men alt det andre har jeg gjort. Smurte meg til og med med en bodylotion med litt farge i-bare for å prøve å se fresh ut til fødselen! :D Den funker også..det er det beste!

Nå sitter jeg med kopp nr.3 med bringebærbladte..med litt sukker i. Da er den "god". :)

I tillegg har jeg trykket i meg en god del svisker litt tidligere i kveld i håp om å få "tømt" meg før fødselen. Også har jeg spist youghurt med eplebiter og kanel.

Og ja-jeg tror slimproppen gikk tidligere i kveld. Så det eneste jeg har igjen på "planen" nå er ha sex med typen-da bør vel frøkna i magen kunne klare å komme før helgen. Eller hva?? :P

Skrevet

Jeg har gjort akkuratt det samme idag!! Hehe, så rart :-) Utenom at jeg ikke har pakket bagen enda, føler liksom ikke at jeg trenger det.. Men jeg føler på meg at det ikke er så lenge igjen, så tror jeg skal pakke den i morgen :-))

Skrevet

Hehe! Mange av oss tenker visst likt om dagen. Jeg brukte faktisk også lotion med litt farge i (den lukter så godt).

Nå sitter jeg her, da... Har tuslet rundt på Ikea i ettermiddag, og sitter nå med sinnsyke kynnere. Har hatt mye kynnere i dette svangerskapet, men nå er de virkelig slitsomme. Tenk om de går over i rier? Det hadde vært gøy, det! (Det sier jeg riktignok nå, men kommer nok til å angre så det holder når jeg kjenner det første taket...)

Bringebærbladkapsler har jeg visst ikke fått med meg at man kan kjøpe. Synes ikke at teen er imponerende god, så kanskje noen kapsler hadde vært tingen for meg.

Lykke til, jenter!

Hmmm... Lurer på om kveldsmaten i dag blir ananas med myyyye kanel? Det har jeg ikke prøvd enda. Hehe!

Skrevet

Måtte trekke på smilebåndet av innlegget ditt!

Så utrolig hyggelig å lese om planleggingen din. Gleder meg til det nærmer seg min tur, da skal jeg jammen gjøre det samme.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...