FanteGuri Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Ja jeg bruker Timewise cleanser og ansiktskrem fra Mary Kay. Er godt fornøyd! Har også prøvd Timewise kroppslotion, den var deilig men dyr.. Så har ikke råd til å bruke den til daglig..
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 har en vennine som sliter med kviser osv, hun bruker mary kay, hun er veldig fornøyd...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Bruker timewise 3 in 1 cleanser, kremen, øyekremen, foundationen og mineral pudderet deres. Er kjempefornøyd! Men sminkefjerneren liker jeg ikke... Og den satin hands er jo bare utrolig deilig da! Får babymyke hender av den. Samme med satin lips. Satt meg litt mye inn i det kanskje? Sier litt om hvor fornøyd jeg er =)
fjollefrua Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2009 men er det akseptable priser? eller er det dyre produkter?
2smågull Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 de er helt greie i pris. man kan ikke sammenligne det med priser på apotek eller butikk. det er ikke samme kvalitet.. men om man sammenligner med de som skal være de beste på parfymeri så er de faktisk billige. og de holder lenge men det lureste er å registrere seg som konsulent og handle til innkjøpspris Det gjør jeg!!
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 veldig fornøyd, koster litt, men det er verdt det!
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg synes det er noe dritt, jeg da, men...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Aprilbaby? Da har du sikkert ikke fått de produktene som er riktig for deg! Det som er så bra med Mary Kay er at det er 100% fornøyd garanti på varene. Så når jeg kjøpte mine produkter, så prøvde jeg de i 2 uker, men var ikke fornøyd. Fikk da byttet kremen med en annen krem (måtte ha den for ekstremt tørr hud) Hvilke apotek eller parfymeri har 100% fornøyd garanti? Hvor mange plasser får du byttet dersom du ikke er fornøyd? Jeg kjøpte jo den ene pakken med sånne serumer. De tålte jeg ikke. Byttet de bare inn, og fikk pengene tilbake. Skal sies at jeg har veeeeeldig sensitiv hud. Tåler nesten ingen sminkefjernere eller foundationer. Eyeliner kan jeg ikke bruke. Har ikke prøvd MK sine der da...
Lillebror og stoerebror Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har conciler, maskara, smikefjerner, satin hands settet, fotkremen og fire øyenskygger. Produktene er helt ok, men det er klart du både kan få dårligere og bedre produkter andre steder. Jeg er vel en av de som blir litt revet med på patyene men kjøper produkter jeg trenger da. Maskaraen syntes jeg er fryktelig da, mens øyenskyggene er ok (de holder bra en stund, men man trenger ganske mye iforhold til dyrere merker så prisen blir ikke så rimelig likevel), concileren liker jeg godt men har hatt bedre også (kommer til å kjøpe den igjen), satin hands settet er jo utolig greit med tanke på at alle de tre produktene kan brukes til flere ting enn det det er beregnet til), fotkremen lukter tannlege/tyggis så det må du nesten like for å bruke den (jeg ga min bort)
YoMomma Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg eeeelsker sminkefjerneren jeg!! Funker helt suverent og er uten olje. Ellers bruker jeg en del produkter fra timewise-serien; 3 in 1 cleanser, day&night solution, fuktighetskremen og microdermabration-greiene. Har slitt en del med kviser og føler at jeg har prøvd "alt" hudpleierne kunne komme på å selge meg, men Mary Kay er det jeg har vært absolutt mest fornøyd med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå