♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Han er lei lekene sine for tiden og har snart bursdag. Noen lure tips?
Guttemamman:-) Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Lego er en slager her i huset ihvertfall!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Takk for tips! Ja lego og duplo har lenge vært favoritt, men er litt lei det også for tiden...
Gemini77 Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Her er gutten på¨drøye 3,5 år helt frelst i Cars effekter. Han elsker DVD'en og han er SÅ glad i de små bilene fra filmen. Han kjører rundt og holder på og lager race etc. I tillegg er han glad i å pusle...så sant motivet er "tøft".. :-/ Sønnen min leker generelt mye med biler, lastebiler, traktorer etc.
nickoline og supermann Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Lego og Brio!!!!!! Min sønn er opptatt av bokstaver og tegning også. så mi sønn skal få tavle med magneter på en side og kritt på den andre til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå