Gå til innhold

Hva er symptomene deres?


ilo80, 1ma

Anbefalte innlegg

Har Ikm i uke 46.. og vil gjerne vite hva symptomene deres er, og hvor tidlig fikk dere det?:)

 

Håpe noen av dere tar dere tid og svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk ømme bryster veldig tidlig, sikkert fra jeg hadde eggløsning til jeg testet etter et par uker. Nå blir jeg veldig tidlig trøtt på kvelden, kan legge med klokka 21 Ellers har jeg ikke så mye mer enda:)

 

Lykke til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde veldiiige mye murringer i korsrygg å nedover lårne-litt murring i magen av og til..dette begynte 4 dager før IKM og varte vel 3-4 dager etter IKM.. nå er jeg som regel bare veldi trøtt,ellers lite symtomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare:))) Føler selv at jeg har en del murring og litt ømme pupper.. men tør ikke håpe for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har ømme pupper, blei i forrigårs omdøpt av gubben til "hormonelle" grunnet noen skikkelige klikk, øm i livmoren å det stikker innimellom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig vondt i korsryggen, stråler ned til lårene, mens muringer, veeeeldig hormonell, vondt i hodet, småkvalm og forkjølet.

Bittelitt sår på brystvortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si masse luft i magen og til tider løs avføring. Begynte i midten av forrige uke, er 4+1 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryster, til tider føles de veldig store og harde ut! Stikking i magen har jeg også. Har fått veldig god luktesans! Luktet her om dagen at godteposen lå åpen hehe.. :-) Er heldigvis ikke kvalm, det var heller ikke min mor heller da hun gikk gravid. Ellers så er jeg veldig trøtt, har lavt blodtrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er trøtt trøtt trøøøøt, og sliten hele tiden. Har nok lavt blodtrykk, alt er ihvertfall veeeldig slitsomt. Jeg blir også ganske fort uggen hvis jeg ikke spiser, og har mye utflod og snørr (har med slimhinnene å gjøre..)

 

Deilig? he he

 

men sist gikk alt dette over etterhvert og jeg var frisk og rask mesteparten av svangerskapet. Vi får bare vente og se. Lykke til, har du testet positivt enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...