Nickey Mouse Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 I dag er største gutten vår 5 år! 11:34 fikk vi se han for første gang! Det er utrolig hvor fort tiden går Svangerskapet varer en hel liten evighet, mens tiden etterpå bare forsvinner! Blir 5 og et halvt år mellom han og nye babyen! Han er ihvertfall helt klar til å bli storebror. Denne gangen er det nok han som syntes tiden går sakte!
twoboys & a girl Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Gratulere:o) Tiden går ekstremt mye fortere etter at man har fått barn. Har 5 år og tre mnd mellom første og andre, føles litt ut som å ha to enebarn. Venter nå nr tre å det blir litt under 2,5 år mellom de to minste. Storebror er kjempe stolt og vil helst ha 100 søsken(!) Kjøpte en bok om babyen i magen med klaffer som jeg og storebror leste mye i da jeg gikk gravid. Tok 3D å da var han med å fikk se lillebroren. Var med til jordmoren å fikk høre på hjertelyden, seg selv og meg.
Nickey Mouse Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2009 Gode tips! Har tenkt litt frem og tilbake angående 3D ul, men selvfølgelig må han få være med og se! At jeg ikke har tenkt på det da? En bok burde jeg også finne. Har "hvordan barn blir til" eller noe sånt, som han fikk av min venninne for flere år siden. Veldig detaljrike bilder. Hvis noen skal lese den for han, får det bli giveren selv. Takk for fine tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå