Gå til innhold

huff huff huff, så var det denne vekta..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå går det samma veien som sist gang.. Er 19+3 i dag og er 8kg +.

Vet at det er helt normalt å legge på seg mye i starten men allikevell er det noe som gjør meg deppa av at jeg klarer å gå opp så mye allerede...

Synes ikke jeg spiser så veldig mye heller, pluss at godteri er det lite av.

 

I sist svangerskap gikk jeg opp totalt 25kg. Jeg lander nok der denne gangen også... Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene...jeg er 20+2 og har lagt på meg ca 10 kg...helt forferdelig kjenner jeg blir deprimert av å ta på meg klær...

 

Begge mine forrige svangerskap la jeg på meg 30 kg så jeg er vel på den veien denne gangen også...

 

Huff ikke lett dette...jeg skal prøve å ta meg sammen fremover å stoppe økningen så godt jeg klarer, håper jeg iallefall ikke går opp mer enn max 20 kg totalt...

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 1 kilo jeg og er 20+3 idag...er det normalt å å ha gått opp så lite? Første svangerskapet mitt skjønner dere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 19+1,og har vel gått opp mellom 5-6kg.og rett&slett nyter det!!dette er mitt 1.svangerskap,så jeg aner selvsagt ikke hva vekten kommer til å ende på..men tenker heller ikke på det!Vi får fine former,kroppen bygger seg opp til å bære frem ett nydelig barn,og ikke minst føde barnet. Vi spiser litt mer enn vanlig,for barnet skal jo ha næring,og det må jo vi også ha. Noen ganger lar det seg ikke gjøre å trene,eller være i noe særlig aktivitet..neivel,så går ikke det!Da gjør man det beste ut av det,går fine trilleturer når babyen er kommet ;) Det er mye bedre for barnet at vi ikke presser oss for mye,bare for å prøve å være mest mulig slank . eller at vi dropper god mat og noen lyster,av samme grunn! Spis og kos dere,trilleturer er virkelig en fin "trening"å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 idag, og jeg har nok lagt på meg 5-6 kg jeg også..

 

Når jeg så det, fikk jeg noya.. tenkte at dette er ikke bra!

Men så noen dager etter, når det fikk "lagt seg litt" Tenkte jeg at, jeg gidder ikke og skjekke vekta en gang til! Blir urolig vær gang jeg skjekker den..

 

er ikke verdt det, jeg mener man skal kose seg,ikke tenke på vekta. Selvfølgelig, ser man at man begynner og legge på seg, så ta det rolig.. ikke stress med det.. jo mer man stresser med og ikke gå opp,jo fortere går man opp.. sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor mye jeg har gått opp i vekt nå, for jeg eier ikke vekt i huset, og skal ikke på neste kontroll før 9.november. Er ca 21 uker på vei nå, så da er jeg vel ca 23 uker på vei neste gang jeg skal til pers...

Men jeg gjetter på at jeg har gått opp iallfall 3-4 kg sålangt. Spennende å se hvor mye det blir til slutt denne gangen...

Forrige svangerskap gikk jeg opp bare 4 kg, så jeg blir nok en smule tyngre denne gang ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 22 uke og har lagt på meg 10 kg. Synes magen ser stor ut og koser meg egentlig masse med det. Jeg vies ut i rumpe og lår også ser jeg, samboer påpekte at fjeset mitt var blitt bredere her om dagen. Jaja, gikk opp 30 kg sist og ender nok opp på det samme nå. Synes ikke jeg spiser så mye, men er egentlig sjeldent på do. Alt blir lagret og brukt i kroppen min for tiden føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 21 her og har lagt på meg snart 6kg. Sist gang jeg var gravid hadde jeg gått opp 9 kg på samme tidspunkt, men da veide jeg og mindre i utgangspunktet. Satt igjen med 6kg for mye etter første svangerskap som endte i august-07. Jeg gikk da opp 31kg. Jeg håpe jeg ikke lander på det samme, var beinhard jobb for å få av de kiloene jeg fikk av til det stoppet helt opp og 6kg satt som limt fast. Men jeg spiser det jeg har lyst på, men tenker sundt og at jeg ikke er for ukritisk til for mye snop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21 og har gått opp ca 5-6 kg. La på meg 20 i forrige sv. og håper jeg kan holde på til maks 15 denne gang :) slitsomt å bli altfor tung også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...