Gå til innhold

Flere som har fått melk allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 27+3 og her har det kommet melk. Har hatt litt brystspreng de siste dagene, og i dusjen i dag så jeg at det var kommet melk. Bruker dere ammeinnlegg, eller ser dere det bare an? Har ikke så veldig lyst på lekasjer, og er litt redd for å få brystbetennelse, men jeg vet jo ikke om det er noe man får før man begynner å amme.. Andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oki...jeg er i uke tolv med tredje barn og jeg har hatt råmelk siden ca 6 uke..ikke mye-men det er absolutt nok -men jeg lekker ikke....jeg begynte da med ull innlegg fordi det er utrolig lett å fryse og det hjelper mye på sprengen..

jeg anbefaler deg å skaffe deg ullinnlegg, for din egen del. du kan lekke mye råmelk før ungen er født..og om det blir tilfella så bør du kanskje ha et vanlig ammeinnlegg i tillegg?! -bare husk at ulla skal være innerst til huden..

Skrevet

Jeg har også begynt å produsere, syns det var vel tidlig i uke tolv, men deter ikke mye og jeg lekker ikke.

Skrevet

Jeg har nok litt produksjon, men ikke nok til at jeg lekker enda. Ser noen ganger at der er et tørket lag på brystvortene, men ikke noe plagsomt.

Jeg mistet ikke melken etter forrige ammeperiode før jeg ble gravid igjen, det tok nesten to år...

Skrevet

jeg er 26+2 og har fåt råmelk,dette er mitt 5 svangerskap,men har 3 barn fra før.kjenner melkespreng.

Skrevet

Jeg lekker klar væske, noe jordmor mente måtte være råmelk. Syns det er så rart at den er klar da?? Men brystbetennelse før fødsel har hun bare vært borti én gang, og da snakket hun med de andre på helsestasjonen som heller ikke hadde hørt om det før, så det er nokså uvanlig, og du kan sikkert ta det med ro ang det. Men ikke dumt med ullinnlegg, da holder du puppene varme :) Jeg lekker som regel ikke før på kvelden når jeg tar av meg bh'en og har ikke engang vurdert å kjøpe meg noe innlegg. Har ikke turt å begynne bruke mammabuksa mi til vanlig enda heller, selvom de vanlige buksene mine sprenger bra mye nå -alt blir så reelt når man forandrer på ting rundt seg: godt det enda er 5 mnd igjen for meg å forandre meg på :) 19+5 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...