Gå til innhold

Buskerud sykehus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å flytte til Hemsedal, fra jeg går ut permisjon og må da føde på Buskerud sykehus regner jeg med...

jeg har diabetes1 og har veldig hyppige kontroller på Haukeland her i Bergen jeg bor nå. Jeg har også hatt to KS og regner kansje med jeg bør ta det denne gangen også.

Noen som kan fortelle meg om kvinneklinikken på Buskerud sykehus? Får man evt ha familierom? Det er kansje ikke så mangen som vet om akkurat det ettersom det ikke er så vanlig. Men de med eks diabetes har den muligheten i Bergen om det er ledige rom til det ettersom den nyfødte blir fraktet til barneklinikken LIKE etter fødsel pga et mulig lavt blodsukker. Vår nr 2 kom ikke tilbake til meg på barsel i det hele tatt før vi skulle reise hjem etter 6 dager. Ikke kjekt å ligge på 4 mannsrom med andre som har de nyfødte hos seg når man selv ikke har det.

Håper noen vil fortelle om sin opplevelse med fødsel ved Buskerud sykehus...

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si, at om det er på avd. på Ringerike, kan jeg ikke fullrose de nok =) Kjempe flott sted. De hadde bare et familie rom for tre år siden, som da måtte "byttes" på om det var flere som ønsket det. Har født alle mine tre barn der, og virkelig stor kost meg der =)) Gleder meg til jeg skal dit igjen om ca 5 uker ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...