Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Har en baby på 2 mnd. Når han ligger på magen så løfter han både hode og brystkassen opp fra underlagt og hviler på underarmene sine. Han ligger og kikker seg rundt og kan snu hode slik at han ser på skrått bak seg. Ligger slik i ca 5 minutter før han begynner å bli sliten og må hvile hode litt. Noen ganger løfter han seg opp litt ekstra ved å hvile vekten på ene armen. Grunnen til at jeg spør er at jeg har ikke tenkt noe over dette før en i går som så ham ligge på magen spurte hvor gammel han var og så helt sjokkert ut når jeg sa han var 2 mnd. Hennes barn ahdde visst ikke lagt slik før de var 4-5 mnd gamle. Er han helt i rute, eller er han litt tidlig?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 Tidlig ute, men det er bare gøy. Ikke farlig. Det ene barnet mitt var også veldig tidlig ute, de andre var ikke så sterke før de var litt eldre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Slik var min elste å. H*n løftet hodet fra fødselen. Krøp allerede som 4 mnd. Merket STOR forskjell i barselgruppen.
Kleint Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Datteren min er slik, sønnen min derimot, er ikke så sterk som henne i nakken, men han har kommet lenger enn henne i skravlingen, de er tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå